Kent iemand X-fer

vbimport

Ik heb er een probleem, om de een of andere bizarre reden hebben ze me daar gekicked (waarschijnlijk omdat ik effe een FTP van B2K) heb gepost (§maar da was enkel maar om te helpen), ik kan er wel nog op maar ikl nbiks meer vragen of zelf een topic posten, ze hebben op een bepaalde manier ook m'n ip nr. gevonden, ik heb een mailtje naar hen gestuurd maar dat adres blijkt niet te bestaan, wat moet ik nu doen?
Grtz

Hahahha wie doet er ook zo iets.
dat is het ergste (nou ja er zijn meer erge dingen) wat je kunt doen.

en pub stelen van een ander en plaatsen bij de vijand. Want x-fer en dff liggen elkaar niet.

en dat ip nr is zo gevonden voor hun (en voor mij ook)

email hier maar naar toe:
xfer@xfer.cjb.net

en had je dit niet gelezen?:
is net als hier regels zijn er om je er aan te houden: http://www.dascene.org/cgi-bin/cgi-xfer/ubbmisc.cgi?action=getannounce&ForumNumber=1&Start=2451545.99&End=2451910&Session=2451686.1002

1. waarom is er zo’n vijandig gedrag, iedereen kan toch beter goed samenwerken.
  2. Ik heb reeds dit weekend gemailt naar dat adres, maar dat blijkt niet te bestaan.

1.) Iedereen wil zo groot mogelijk worden en allom gerespecteerd zijn. Vandaar dat er soms onderlinge strijdt heerst. Maar er zijn er ook genoeg die na het posten op hun eigen group…de pub ook plaatsen bij de andere groups.

2.) Tja dan heb je een probleem, probeer bij andere moderaters hun e-mail adres te krijgen.

1. -> en hoe zou ik dat moeten verkrijgen.
    ik kan toch moeilijk aan dff gaan vragen naar een e-mail adres van een moderator op X-fer, dan wordt ik daar ook gekickd en geband.
    Misschien kan ik gewoon beter effe afwachten, het IP adres is toch nie vast dus als ze dat adres geband hebben en ik krijg van pandora een ander zal ik er wel terug op kunnen posten of heb ik het mis.
    Want ik kan er nu wel op, maar ik hang nu gewoon de leecher uit en daar ben ik tegen, of is m’n mentale instelling verkeerd?
    Grtz

Je moet het ook niet aan dff vragen!!!

maar aan xfer moderaters…
enne een dynamisch adres is ook wel te achterhalen…en je kan ook bannen op email adressen…

ER zijn meer leechers dan posters van pubs met stuff…dus dat maakt niet uit zolang je er maar voor bedankt.

1. Ik wil de Leecher niet uithangen, dus zal ik zelf zo’n omega-scanner moeten installeren. Deze kan je downloaden bij Draakje.
  2. Dankzij IRC #Xfer op Effnet heeft Mephisto men Banning ongedaan gemaakt.
  3. Voor iedereen die ooit op zulke Boards komt, kan ik maar één ding aanraden Read The Rulez, anders wordt je toch binnen de korste keren geband.
  4. Wat ik zeer bizar vind is dat er op DFF ook een Xfer member zit…spreken we hier over dezelfde persoon, wie zal het zeggen.
  5. Alleszins deze Topic mag van mijn part geclosed worden, of het moet zijn dat iemand nog Boards wil posten waar je 0-day FTP’s op kan vinden.
    Grtz (Me Happy Now)