Kent er iemand een goed programma om naamkaartjes mee te maken en waar te downloaden?

vbimport

Ik hoop maar , dat iemand een goed programma kent

Ikzelf gebruik gewoon Word.
Selecteer Etiketten in Extra (enveloppen/etiketten) en kies dan het formaat. Je kunt dan randen en arcering aanzetten in Opmaak en dan heb je mooi omkaderde velden.

Een andere oplossing is PageMaker van Adobe. Daar kun je veel precieser met de layout omgaan en dan met kopieren en plakken lekker doorvoeren van de tekst.

Het voordeel van Word (of Wordperfect) is dat je het kunt koppelen aan een database oid en dan snel adressenlijsten of hele bestanden kunt uitdraaien op een standaard layout. Gebruik dan velden en dergelijke.

Mail me anders als je meer wilt weten

Da_Taxman

Dan moet je DesignXpress hebben www.mvd.com daar staat ie op. NU heet het iets van office nogwat. Dit is een goed programma, hier staat ook een goede cdlabeler op.

Greetz,
RMX

Doe het met Adobe Photoshop 5.5
www.easywarez.com

CRAZYGIJS

Photoshop 5.5 is NIET een goed programma om naamplaatjes mee te maken. Wel om eventuele afbeelding die je wilt gebruiken in op te maken, maar niet als je een heel A4 met naamkaartjes te maken…

QuarkXpress of Adobe Pagemaker wellicht, maar zeker geen Photoshop.

Doet me weer denken aan de tijd dat ik nog congressen organiseerde en dergelijke op de universiteit…

Da_Taxman

MS Publisher staat op de 2 CD van het MS Office pakket.
maakt ook een database aan.
een vriend van mij heeft een bedrijf en zweert erbij.

Corel Draw 9, als je nog op shool zit kan je een compleet corel packet (8 cd’s o.a. wp 2000,coreldraw 9, cd’s met plaatjez) bestellen via schoolbox voor maar een paar tientjes (het is nog legaal ook!) http://schoolbox.nl

The MAzTER

Legaal zolang je het niet voor commerciele doeleinden gebruikt

Maar Corel Draw is ook een prima pakket inderdaad. Maar dan is Adobe Illustrator ook een prima pakket.

Wellicht is MS Publisher 2000 de betere keus, afhankelijk voor welke doeleinden de naamkaartjes bedoeld zijn.

Da_Taxman