Kennismaking!

vbimport

hallo luitjes!!!

ik zal me ff kort en bondig voorstellen…ik ben Carinja.

dankzij mijn lieftallig vriendje kom ik hier even om de hoek kijken, en ik zie nu al dat ik nog veel hiervan moet leren, maar jullie helpen me vast wel, toch???

oh ja ik ben dus de vriendin van dee-ehn en EEN vriendin van mootje :slight_smile:

Hahaha hoooi Ca je bent van harte welkom op het forum…

Indien je voorzien moet worden van administrerende of moderende diensten, je kunt altijd bij me aankloppen :smiley:

grtz

Welkom op het forum.
Hopelijk voel je je hier snel thuis.

Laterz.

Haai welkom op dit forum, ik kom hier niet zo vaak en dat is maar goed ook voor CD Freaks, want ik wordt geloof ik als een pain in the ass gezien hier :slight_smile:

ik klop toch altijd bij jou aan voor alles :wink:

nog een cdfreaks-girl, welkom!!!

Krano -> Als je je nu blijft gedragen zoals je nu doet hoor je mij niet over je klagen :wink:

hooi caatje…

`t is je toch mooi geluk met je eigen topic op cdfreaks :slight_smile:

mooie signature trouwens :slight_smile:

wow zijn hier ook wijven. wijven rulen.

nee er zijn hier geen WIJVEN, dat klinkt of we oud vuil zijn. :frowning:

ach als je naar zijn nick kijkt kan ik maar 1 ding zeggen: het zij hem vergeven :smiley:

Originally posted by cum-a-lot
wow zijn hier ook wijven. wijven rulen.

jaja, is de “Official CDfreaks Girl” je nog niet opgevallen?

Wanneer krijgt je vriendin een fatsoenlijke user title? Dat newbie staat zo… tja… voor de vriendin van een admin… :cool:

Heeeeeeeey Ca.
Gezellig dat je er ook bij bent gekomen.
En dat je me komt steunen tussen al die gozers :smiley:

En we zijn idd geen WIJVEN!!!

sorry 'k ben maar een lelijke ongemanierde gefrustreerde boer. En bovendien sta ik al een week droog.

't zal aan mijn manieren liggen dat geen “vrouw” kan vinden.
Gelukkig ben ik hoogbegaafd

Originally posted by cum-a-lot
[B]sorry 'k ben maar een lelijke ongemanierde gefrustreerde boer. En bovendien sta ik al een week droog.

't zal aan mijn manieren liggen dat geen “vrouw” kan vinden.
Gelukkig ben ik hoogbegaafd [/B]

echt een typische puber onder ons :wink:

Achja het is een Belg he :slight_smile:

Originally posted by Joker007
[B]

echt een typische puber onder ons :wink: [/B]

Nou puber ben ik toch niet meer en Ik ben Limburger , nee geen Belg geen hollander maar ne Limburger

och ik zal maar niet spreken over vriendjespolitiek als mevrouw ‘‘plots’’ de status:’‘Official Woman Cd-Freak Admin.’’ krijgt of iets in die richting. Het zal me leuk lijken als je hier wat langer bleef dan enkel Hallo zeggen.

owja dee, ik had je toch al gewaarschuwd dat je nu op je woorden moet passen hé? Er kijkt immers een vrouw mee! Niet gewaarschuwd? nahja dan bij deze.

dat geldt trouwens voor iedereen. Ik geloof dat er al een vrouw was, maar nu zijn het er meer! pas op!

we moeten inderdaad op onze woorden gaan passen…

ja 'k sluit me aan
WELKOM
BIENVENU