Kennen jullie dit?

vbimport

Ik heb een paar files gedownload, het zijn .s01, .s02 enz. files, weet iemand wat dit voor files zijn, ik denk dat ze ingepakt zijn, maar de vraag is natuurlijk, al mocht dat waar zijn, waarmee?
Dan nog een vraagje, ik heb nog een paar files gedownload, die waren gewoon met winrar ingepakt. Toen ik ze uitgepakt had kwamen er drie files uit, te weten, .img, .ccd en .sub, weet iemand wat ik hiermee aanmoet, bijvoorbaat dank voor jullie vriendelijke hulp!:frowning:

Originally posted by MasterF
Toen ik ze uitgepakt had kwamen er drie files uit, te weten, .img, .ccd en .sub, weet iemand wat ik hiermee aanmoet, bijvoorbaat dank voor jullie vriendelijke hulp!:frowning:

Deze moet je branden met clone cd, te downloaden op www.elby.de

eerste is volgens mij samen te voegen met winace en tja de tweede vraag is al beantwoord

Is het noodzakelijk om het eerst te branden, is er geen andere manier om het te installeren, want ik wil eerst zien of het wel een bruikbaar programma is!
En over die ander files, die .s01, s02, enz., weet niemand daar iets van af!

Winace??? Volgens mij heeft winace een ander letter, dat zijn .c01, .c02 enz. files als ik mijn eigen niet vergis!

Brand het anders gewoon eerst op een CDRW!! Kan je daarna toch gewoon erasen!!

Maar het is idd ook mogelijk om de bestanden die die files bevatten te pakken te krijgen! Dit kun je doen met IsoBuster!!

Good Luck! :cool: