Kazaa vervanger

Wie weet er een goede vervanger voor Kazaa; ik heb begrepen dat ze ten prooi zijn gevallen aan het grote geld.:rolleyes: :rolleyes:

Voor zover ik weet doet Kazaa het nog steeds… als ik op Queen zoek krijg ik binnen 2sec een hele rammel hits…

Indien het waar is wat Kazaa beweerd dat de door hen gehanteerde Fasttrack Technology geen centrale user database heeft (de RIAA verwacht van wel!) dan kunnen ze hem nooit downshutten.

Zou Kazaa niet meer downloadbaar zijn dan kun je altijd nog Morpheus en Grokster gebruiken daar deze op hetzelfde netwerk zitten…

vertel al je vrienden dat ze windows bestands en printerindeling aan moeten zetten en hun schijven moeten delen :slight_smile:

op deze site staan een hoop met van die programma’a ik gebruik zelf xolox regelmatig

Originally posted by flits
op deze site staan een hoop met van die programma’a ik gebruik zelf xolox regelmatig

Xolox werkt niet meer…

En anders heel binnenkort niet meer. Ze zijn bang geworden van al die rechtzaken en nokken er nu maar mee voordat ze de lul zijn.

Ik gebruik Grokster, is gewoon een regelrechte kopie van Kazaa, maar met minder Spyware, gebruik de search functie maar eens!

Morpheus ook maar niet met minder spyware: gewoon GEEN spyware…

grokster
morpheus
limewire
bearshare
napster
gnutella
etc.

Kijk voor je illegale troep ook eens op FXP-boards!

Bedankt voor alle reacties. Ik kom er wel uit nu.:cool:

nag, xovox doet ut nog steeds (zie cdfreaks fp voor crack) al gaan de downloads wat langzaam.

ehm, leuk dat Morpheas, Grokster en Kazaa…maar ehm, wat is het verschil?

zitten er echt andere users in elk programma of maakt het niet uit welke je opent?

ze lijken namelijk wel heel errug op elkaar :wink:

ONE

mijn favoriet is nog steeds WinMX omdat je met meerdere servers tegelijk kunt verbinden, en er altijd wel users zijn die het nummer dat je zoekt in 192 kbps hebben…

Originally posted by [-=¤Ðã®kçhi£Ð¤=-]
[B]ehm, leuk dat Morpheas, Grokster en Kazaa…maar ehm, wat is het verschil?

zitten er echt andere users in elk programma of maakt het niet uit welke je opent?

ze lijken namelijk wel heel errug op elkaar :wink:

ONE [/B]

Morpheus=Kazaa=Grokster…

afgezien van de built-in adware en spyware dan…

Originally posted by Crazy Bob
mijn favoriet is nog steeds WinMX omdat je met meerdere servers tegelijk kunt verbinden, en er altijd wel users zijn die het nummer dat je zoekt in 192 kbps hebben…

Over die bitrate opmerking: KaZaA en Morpheus hebben dat ook hoor, alleen heb je het standaard nu in je registry staan dat de max. bitrate 128 is, zoek in je registry naar “limitbitrate” en verander de 1 in een 0, voila 320 kbps!

ik heb mynapster vanmiddag gedownload en die werkt ook goed

Deze van AnalogX is ook wel humor

heeft iemand zo’n prog voor de mac ben al een tijdje op zoek maar alleen maar voor windows

Bedankt voor de tip zkhbaldo :smiley:

Originally posted by Azrael
Morpheus ook maar niet met minder spyware: gewoon GEEN spyware…

Be surprised here is a list of programs that contain spyware
Ofcourse you can scan for spyware using ad-awareyou will be surprised how much spyware u will have on your hd.

Greetz
RaSta