Kazaa crashed onder XP (ook met W2k)

vbimport

na een paar keer te hebben opgestart (nadat het geinstalleerd was) crashde het programma, dit gebeurde ook al onder W2k, wie heeft hier ook “last” van?

gebruik Morpheus anders…ook wel goed alternatief namelijk en werkt perfect onder NT-based OSjes :stuck_out_tongue:

oh dat wist ik nie :slight_smile: bedankt voor de tip! :slight_smile:

Originally posted by SoulShower
oh dat wist ik nie :slight_smile: bedankt voor de tip! :slight_smile:

graag gedaan…probeer WinMX anders ook ff een keertje…schijnt ook wel redelijk te werken onder Y2k! :slight_smile:

uhm, nou Morpheus is dus eigenlijk precies hetzelfde als Kazaa & Gronkster (maar dan andere opstart pagina :p) maar dacht dus aan de hand van jouw reactie dat ie wat stabieler is…

WinMX heb ik wel eens geprobeerd, alleen de meeste bezoekers zijn te vinden op Kazaa, Morpheus & Gronkster, en das natuurlijk :stuck_out_tongue:

Trouwens ik vind Edonkey achteraf gezien wel erg goed, mede omdat je wel MOET sharen kan je altijd wel vinden wat je zoekt (behalve mp3’s die ik nog mis) Eigenlijk zouden we iedereen moeten motiveren om ook edonkey te gebruiken, want hoe kom ik anders aan Office XP Dutch ? :stuck_out_tongue:

Originally posted by SoulShower
[B]uhm, nou Morpheus is dus eigenlijk precies hetzelfde als Kazaa & Gronkster (maar dan andere opstart pagina :p) maar dacht dus aan de hand van jouw reactie dat ie wat stabieler is…

WinMX heb ik wel eens geprobeerd, alleen de meeste bezoekers zijn te vinden op Kazaa, Morpheus & Gronkster, en das natuurlijk :stuck_out_tongue:

Trouwens ik vind Edonkey achteraf gezien wel erg goed, mede omdat je wel MOET sharen kan je altijd wel vinden wat je zoekt (behalve mp3’s die ik nog mis) Eigenlijk zouden we iedereen moeten motiveren om ook edonkey te gebruiken, want hoe kom ik anders aan Office XP Dutch ? :stuck_out_tongue: [/B]

Gebruik eigenlijk nooit dat soort searchproggies…doe alleen nog maar FXPBoards :stuck_out_tongue: dat roeleert pretty hard! :cool: