Kan mijn geforce niet verder overclocken :(

vbimport

Ik kan mijn videokaart niet verder overclocken in windows 2000 Ik kan niet verder gaan dan 220@210. Ik heb een geforce 2 mx en detonator 12.60 geinstalleerd. In windows ME kon ik door deze regel bij uitvoeren in te typen wel verder overclocken.
rundll32.exe nvqtwk.dll,NvHWCtl

Heeft iemand ook zoiets voor windows 2000?

gebruik powerstrip :slight_smile:

http://www.entechtaiwan.com/ps.htm

Ja dat programma ken ik wel maar dat wil ik dus niet. Er moet een manier zijn zodat ik gewoon via het tabblad clock frequenties verder kan overclocken. Is er iemand die dat weet?

Originally posted by psvfreak
[B] In windows ME kon ik door deze regel bij uitvoeren in te typen wel verder overclocken.

[/B]

Sorry heb zoiets niet maar kan je me wat meer uitleg geven hierover werk ook met ME en geoforce 2 MX

Met die regel kun je je geforce kaart stukken verder overclocken zonder dat je een extra programma nodig hebt. Je typt die regel bij uitvoeren in en dan ga je naar het tabblad waar je je geforce kunt overclocken. Als het goed is kun je hem weer een stuk hoger krijgen! Ik heb alleen de pech dat het niet met windows 2000 werkt en ik vraag mij dus af of iemand ook zoiets heeft maar dan voor windows 2000.

Originally posted by psvfreak
[B]rundll32.exe nvqtwk.dll,NvHWCtl

Met die regel kun je je geforce kaart stukken verder overclocken zonder dat je een extra programma nodig hebt. Je typt die regel bij uitvoeren in en dan ga je naar het tabblad waar je je geforce kunt overclocken. Als het goed is kun je hem weer een stuk hoger krijgen! Ik heb alleen de pech dat het niet met windows 2000 werkt en ik vraag mij dus af of iemand ook zoiets heeft maar dan voor windows 2000. [/B]

je kan het beter gewoon via een programmaatje voor winy2k proberen…check tweakfiles