Kan ik nu wel of geen ADSL nemen?

vbimport

Volgens de site van MxStream is vanaf april 2001 ADSL bij mij beschikbaar. Dat was eerst maart maar per 1-3 is het in April verandert :(.
Maargoed… als ik op de site van Zon voor Zon Breedband (ADSL dus) een postcodecheck doe staat dat het wel beschikbaar is…
WAT moet ik nu geloven?? Zon of Kpn???

Tja KPN… Uhh Zon ken het ook niet. Ik denk bel ze op. Ik hoop alleen dat ze bij de Help Desk ook nie de postcode check doen… Maar dan moet je gewoon vragen waarom dat eerst 1 - 3 april was enzo.
Suc6!

Grtz,
RMX

Luister ff goed, helaas maar waar:
Als KPN maart zegt dan moet je nie op as maart rekenen maar zeker een jaar verder! :frowning:
En zon… neem aan dat die over bestaande kabels gaan leveren en nie zelluf aan gaan leggen dus moet KPN ofzo eerst HW neerleggen voordat ze die verbinding kunnen leveren!!!

Bij jou is er tenminste nog hoop! Hier nog niks gehoord! :frowning:

Essent belooft hier al kabel sinds mei 1998… ik bedoel maar :(:(:frowning:

Dee-ehn, over welk abbo praat je dan??

Zon levert ADSL via MXStream (KPN) en via Versapoint (Versatel).
Er zijn gebieden bij waar je nog geen MXStream hebt, maar waar wel een Versapoint verbinding mogelijk is.
(ps voor een versapoint verbinding word er wel een apparte lijn aangevraagt, deze is niet voor telefonie te gebruiken.)

:smiley: Lathieza :smiley:

Ohw? Kan ik ergens dat Versatel gedoe checken op postcode of dat hier beschikbaar is?

http://www.zonnet.nl -> Breedband -> beschikbaarheid

Hier kun je zowel de beschikbaarheid bekijken van MXStream als Versapoint…

:cool: Lathieza :cool: