Kan ik de vormgeving van een programma veranderen?

vbimport

Ik zou wel eens ne keer bijvoorbeeld bij een programmaatje de layout veranderen.
Dus bijv in een openstaant grijs plekje een figuurtje bijplaatsen of stomme tekst in een balk veranderen.kan ik da doen?

he kennie!

hoest? Welk proggie wil je editten dan?

Bij 99 op de 100 kan het niet, maar als ik jou goed begrijp (of nie?) wil jij proggies kunnen maken?!

Ik zou zeggen leer Visual Basic 6.0, daarin worden alle programma’s gemaakt die in windows draaien, dus alle programma’s met zo’n kruisje rechtsbovenin.

Als ik je verkeerd begrijp moet je het ff zeggen…

succes! masterBURNER

neen ik bedoel een bestaand programma de layout ervan veranderen.dus bijvoorbeeld als je CloneCD opent en dan dat daar niet vanboven CloneCD staat maar CDRwin of zo
ik geef nu maar een bizar voorbeelt of als je een program opent en naast de instellingen van dat prgram is een lege ruimte , dat je dus in die lege ruimt tekst kunt zetten en een figuur plaatsen of een kleur veranderen of zo snap je het?

yep ik snap het…

Alleen kan he niet! Want als dat zou kunnen zouen er tienduizend varianten zijn op CloneCD enz.

Dit kan alleen bij programma’s die hun broncode vrijgeven, zoals Linux (OS), en binnenkort Windows 98.

Dus sorry!

MasterBURNER

VB 6.0 alle progs??? lol

eerder C zenne

sorry sorry excuses excuses

Ik had ff niet nagedacht, maar er zijn uiteraard nog meer proggies om win progs te maken…

Maar toch he; met VB kan je het meest…toch?

L8ter! masterBURNER ( greetz superappelflap)

bedoel je dat ik dus een program kan maken?
tja als het da is da weet ik wel want wij programmeren wel in school maar ik heb geen zin om zo een groot moeilijk proggie te schrijven hoor.
PS:ik ga da nooit kunnen in men leven zoiets schrijven als CloneCD!!!
of wat bedoel je?
ik wil dus gewoon de structuur de interface van een proggie veranderen.
da is alles

tja dan weet ik het ook nie…

sorry

Hey ken,

dat kan wel, je kan van de meeste progies de bitmapjes en text veranderen.
Zoek ff op internet naar: EXESCOPE hiermee kun je win32 progies bekijken en evt veranderen. Als je text wilt wijzigen moet je er nog een Hexidecimale viewer bij pakken.

mzzl,

NuMega SoftIce is beter (maar moeilijker) dan exescope. Je kunt zelfs disassembelen. (Lees Kraken!!)