Kan iemand mij thai's geld bezorgen

vbimport

kan iemand mij kleingeld bezorgen uit thailand

Tuurlijk! Maar misschien is het makkelijker om ff naar de BANK te gaan!

Hij wil natuurlijk graag muntgeld en dat geven ze niet bij de bank! (bij ons niet iig)

Nee, sorry, dat heb ik niet!

('k kom voor zover nog niet verder dan turkije)

Wel leuke manier om ons te laten weten dat je naar Thailand gaat!! :wink: Wij zullen ons hier samen wel gezellig warm houden op cdfreaks, nu we daar de zon niet meer voor hebben!!:cool:

wie heeft gezegd dat ik naar thailand ga
lees de voorpagina van het belang van limburg maar eens

Ow, ik snap het.

De Thaise munt van 10 baht, ongeveer 11 frank waard, heeft voor een probleem in de automatenbranche gezorgd. De Thaise munt lijkt zo sterk op de nieuwe munt van 2 euro dat automaten moeite hebben om hem te onderscheiden, zo ontdekte men in Nederland. Twee euro komt overeen met 80 Belgische frank. Ook de munt van 2 Britse pence kan voor een andere munt aangezien worden. Het probleem overtreft natuurlijk België en Nederland, aangezien al de twaalf landen van het euro-gebied vanaf 1 janauri hetzelfde twee euro-muntstuk zullen gebruiken. Toch meent commissaris-generaal Smedts voor de euro dat het probleem beperkt blijft tot het lezen door automaten “want in het gewone gebruik, zijn er duidelijk waarneembare verschillen”. Een woordvoerder van het Nederlandse ministerie van Financiën vindt het heel vervelend voor de automatenbranche, maar zegt dat het niet aan de euro te wijten is. “De euro was er simpelweg eerder. De specificaties zijn dik drie jaar geleden al vastgelegd in Londen, terwijl de Thaise munt veel jonger is”, aldus de woordvoerder. “Dit heeft niemand kunnen voorzien.” Hij benadrukt dat het probleem van alle tijden is.

ja, maar stel u voor dat ge 1000 van die muntjes hebt en ge 1000 keer naar de automaat gaat, een cola kost gem. 30fr, de automaat herkent dat als 80fr en dan krijgt ge ne cola + 50fr terug, en tel eens uit 50x1000=50000 dus als ze kan krijgen doe ik het wel

Slapend rijk worden zeker.

Zal zo afgelopen zijn wordt wel weer aangepast

:stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: Beter! dat wordt goedkoop shag halen… Zal eens kijken wat er op te vinden is…

Ja Europa 'heh, het kon niet uitblijven… Weer een BIG misser van die lui daar, ik had niet anders verwacht. Ons ouwe vertrouwde geld vond ik toch al veel mooier, nu blijkt 't nog beter te zijn ook!

En dan die nieuwe bijnamen, belachelijk gewoon! Een gouwering, dubbelduppie en een klep, waar slaat 't op! Ja, dat is me allemaal wat!

Maargoed, kom ik eindelijk van m’n Nutella munten af… Want daar zal straks ook wel een automaat trek in hebben…:rolleyes:

quote:

Ons ouwe vertrouwde geld vond ik toch al veel mooier, nu blijkt 't nog beter te zijn ook!

/quote

Mooier is waar… Beter nope er is ook een turkse munt die voor guldens gebruikt kan worden…

Originally posted by Marsz-=FX
[B]:stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: Beter! dat wordt goedkoop shag halen… Zal eens kijken wat er op te vinden is…

Ja Europa 'heh, het kon niet uitblijven… Weer een BIG misser van die lui daar, ik had niet anders verwacht. Ons ouwe vertrouwde geld vond ik toch al veel mooier, nu blijkt 't nog beter te zijn ook!

En dan die nieuwe bijnamen, belachelijk gewoon! Een gouwering, dubbelduppie en een klep, waar slaat 't op! Ja, dat is me allemaal wat!

Maargoed, kom ik eindelijk van m’n Nutella munten af… Want daar zal straks ook wel een automaat trek in hebben…:rolleyes: [/B]

je bent de ‘‘eurotop’’ vergeten. €500.- vind ik de namen die ík heb verzonnen nog beter:

Suxorz = 1 EC. Je moest nog een reden geven ook dus: Jongeren zijn toch degene die met deze wartaal aan de haal gaan, dus zijn rare namen als decacentje belachelijk (die had ik toen eerder gelezen) Jongeren zeggen Fuxorz, Suxorz, Roxorz. Dus de Suxorz voor 1 EC omdat het gewoon suxt als je hem tekort komt.

Nu weet die jury niet hoe je het uit moet spreken dus heb ik niet gewonnen :frowning: maar 10 tegen 1 dat 2 januari iedereen suxorz zegt ipv Eurotop, of wat dan ook :Z kut jury :mad:

heheh, dat suxt dan big~time!

:stuck_out_tongue:

1 kroon munten uit zweden zijn ook leuk:D

(kunnen voor guldens door, alleen niet in nieuwe apparaten jammer genoeg)

Snacks uit de muur kan je er wel mee halen:)