Kan iemand mij helpen

mijn vriendin heeft zo’n profesioneel grafisch rekenmachine van texas instruments, en zij heeft ergers gehoord dat je met een speciale code er zaken kunt in opslaan, en als de jufrouw in school dan kijkt bij examen of er in het rekenmachine niks is opgeslager dat erop komt te staan dat er ook niks instaan, maar dat alleen mijn vriendin via een speciale code de date kan opvragen, weet iemand hier meer over

FF password promptje aan het begin van het programma maken!
Voor een standaard proggie met password, zoek maar es bij altavista op TI83

Eitje, werkte al toen ik examen deed!

Originally posted by tomclaes
mijn vriendin heeft zo’n profesioneel grafisch rekenmachine van texas instruments, en zij heeft ergers gehoord dat je met een speciale code er zaken kunt in opslaan, en als de jufrouw in school dan kijkt bij examen of er in het rekenmachine niks is opgeslager dat erop komt te staan dat er ook niks instaan, maar dat alleen mijn vriendin via een speciale code de date kan opvragen, weet iemand hier meer over

hier heb ik ook wel interesse naar :wink:

Alleen vind ik het invoeren wel errug klote. Volgens mij heb je het al geleerd door het alleen al in te voeren…

En bij ons hebben ze tot nu toe nog niet gecontroleerd. Komt dat nog ofzo?

Effe een off topic vraag maar ik heb hier nog een TI-92 grafische rekenmachine liggen van Texas Instruments. Wat kan ik daarvoor vragen? Ik heb dat ding amper gebruikt wegens switchen opleiding…

Ik geloof dat je de grafische rekenmachine niet mag gebruiken bij het centraal examen, alleen voor wiskunde dan wel… Dus dat je een ‘gewone’ rekenmachine moet gebruiken bij vakken als M&O, economie, natuurkunde enz.

Greetz

Originally posted by G@M3FR3@K
Effe een off topic vraag maar ik heb hier nog een TI-92 grafische rekenmachine liggen van Texas Instruments. Wat kan ik daarvoor vragen? Ik heb dat ding amper gebruikt wegens switchen opleiding…

Fl 150,-