Kan geen links openen in nieuw vester

als ik op internet op de ene site druk, en hij opent in een nieuw venster, dan wil hij niet openen, dan blijft hij staan op ‘microsoft internet explorer’ precies het zelfde als ik een email binnen krijg, als ik op de link druk krijg ik wel de venster, maar hij linkt niet door waar kan dit door komen, en hoe kun je dit oplossen.

Heb hetzelfde al aan de hand gehad en werd het beu.

Nu ben ik mozilla firebird aan’t proberen en ik moet zeggen dat alles nog nooit zo snel is geweest.

stomme opmerking misschien maar scan eens op virussen . . :bigsmile:

en restart de pc eens . . .

als het blijvend is kun je een update ( windows ) proberen of IE op nieuw instaleren

well, good luck

see yah . . . . :cool:

Uiteraard eerst het hierboven genoemnde uitvoeren en anders probeer eens het Systemworks van Norton wil ook wel eens wat fouten repareren

Op een nacht lag ik in mijn bed naar die vele sterren in de lucht te kijken en dacht bij mezelf: “Waar is mijn dak naartoe?”

Dunedain, geen illegale zaakjes aanbieden hier he? :wink:

Flits, het kan best zijn dat je IE een beetje in de war is door allerhande vervuilingen op je systeem. Vaak zijn allerhande advertentieprogramma’s de oorzaak van het slecht / niet functioneren van IE. Een goede oplossing biedt het programma AdAware, welk je systeem scant op allerhande troep en deze naar keuze kan verwijderen. Je kunt het programma vinden op http://www.lavasoftusa.com.

Zou dat niet helpen, dan kun je eens proberen je Windows te updaten (moet je eigenlijk altijd doen, of je nu wel of geen problemen hebt). Vaak bestaan Windows updates voor grote delen uit updates voor IE, waar wellicht jou probleem ook mee gerepareerd wordt. Het updaten van Windows kan via “Windows update” uit het start menu.

ik had aales van norton al uitgeprobeert en had geen uitwerking
windows update had ik ook al gedaan had ook geen uitwerking(doe ik zoiezo als er nieuw updates zijn)
nu heeft mijn vader vanmiddag een poosje op mijn computer binnen gezeten en hij heeft het herstelt en weet zelf niet hoe.

Originally posted by flits
ik had aales van norton al uitgeprobeert en had geen uitwerking
windows update had ik ook al gedaan had ook geen uitwerking(doe ik zoiezo als er nieuw updates zijn)
nu heeft mijn vader vanmiddag een poosje op mijn computer binnen gezeten en hij heeft het herstelt en weet zelf niet hoe.

dat is vaak het geval, :bigsmile: :bigsmile: ik weet hoe dat gaat.

daar om schrijf ik elke stap die er genomen wordt bij eer reparatie in de TD op, dan kan je nalezen en dus achterhalen wat de oplossing is :bigsmile: :bigsmile:

well, happy surfing :wink:

see yah . . . :wink:

Pa weet wel wat hij heeft gedaan, het staat op papier.:smiley:

Laat het ons ook weten voor eventuele volgende vragen. Is wel makkelijk

mzzl Dunedain

Maak je geen zorgen over dement worden, je zal het toch niet beseffen.

ik heb dat ook eens gehad en het kwamdoor 2 dingen 1 omdat de pc overwoekerd was van de spyware!! (kan je scannen met adaware6) en ten 2de je beveiligingsinstellingenen internetopties staan niet goed (te hoog) en die kan je aanpassen bij de internetopties
zo heb ik dat opgelost
hoop dat je hier wat aan hebt??

Dit heb ik gedaan en het werkte weer

:smiley:
Okee, doe dan het volgende:
Ga naar Start/Uitvoeren en type SFC, gevolgd door een klik op OK of door ENTER. Vervolgens kies je voor de optie “Een bestand van de Setup-diskette uitpakken”, type bij ‘naam’ oleaut32.dll, en klik op OK.
Bij ‘terugzetten vanuit’, kies je de plaats waar je Windows installatie cabs staan, dus plaats de Windows CD-Rom in de drive, en type bijvoorbeeld D:\Win98, of blader er naartoe. Het bestand moet terechtkomen in C:\Windows\System. Het wordt automatisch door het programma uitgepakt.
Daarna moet je even opnieuw opstarten, en het probleem hoort verholpen te zijn.
Opgelet: maak eerst even een kopietje van je huidige Oleaut32.dll, en bewaar dat buiten de Windows\System map.
:bow:

Ik had hetzelfde probleem, maar ik kreeg eerst een message “svchost.exe heeft een fout gecontateerd”

Windows opnieuw geïnstalleerd, Avast geïnstalleerd, niks werkte. Kom erachter dat mijn HD nogal rot is. (zie mijn vraag Maximum schijfgrootte DMA33)

Hoop dat het daarmee opgelost is. Ik wens jou niet dezelfde ellende toe !

Succes