Kan geen bestand vinden in de map

vbimport

ff een probleempje
in een map van napster die 400mb is staat geen enkel bestand maar als ik napster opstart gaat ie naar de zelfde directory waar ik niks kan vinden en kan dan toch muziek horen

hoe kan ik al die bestanden weer zien???

oogjes openen dat hellupt

heb nu een mix programma en nu kan ik dus die bestanden niet afspelen omdat ie niks vindt terwijl het er wel is

Hahaha, misschien heb je een virus in een MP3 gedowned, en nu ben je al je MP3tjes kwijt. Tis kut, mij ook laatst overkomen. 4 GB aan MP3s kwijt, omdat zo’n klote hacker me te pakken had.

Originally posted by R0bby
Hahaha, misschien heb je een virus in een MP3 gedowned, en nu ben je al je MP3tjes kwijt. Tis kut, mij ook laatst overkomen. 4 GB aan MP3s kwijt, omdat zo’n klote hacker me te pakken had.

euh, een virus in een mp3 file :confused:

volgens mij is dat nie mogelijk :stuck_out_tongue:

Misschien per ongeluk verborgen bestanden van gemaakt??

Ga dan naar (in win98/ME):

Start -> instellingen -> mapopties -> (tabblad) beeld -> alle bestanden weergeven moet je aanvinken…

Klik dan OK, en kijk dan nog eens in je Napster map… :wink:

Suc6

Phroze, daar dacht ik ook meteen aan…

En, naar mijn weten kunnen virrussen enkel in .exe’s zitten. Misschien had je een .mp3 gedowned dat bijv.

Cdfreaks.mp3.exe heette. Dan kan het mogelijk zijn dat er een virus inzat.

De oorzaak is vaak dicht bij huis te vinden. Bijv. een famililid die ff een game wou installen. (broertje)

Ik ga ook mee met antwoord van phrozemen gewoon ff die aanwijziging volgen en dan moet hij het wel doei

Gegroet

Edje_007

Doe anders is een search naar de bestanden die zoekt. Misschien staan ze wel ergens anders in een map met dezelfde naam ofzo!

Ik mag toch aannemen dat je een virusscanner aan hebt staan tijdens het downloaden, als er een virus in het file zit had je dat meteen geweten.

robby ff voor dit recht te zetten mensen die virussen maken zijn absoluut geen hackers. Het zijn crackers of scriptkidies of nog andere diggen maar geen hackers.

Voor een meer gedetaileerde uitleg:
http://www.hackers4hackers.net/archief/H4H-01/03.txt

Hier zijn wat misverstanden ontstaan. Ik had dat vorige postje iets te snel geschreven. Ik bedoelde dus dat -->alle MP3’s kwijtraken<-- mij laatst overkomen was. Toen had ik ruzie met ene gemaakt, en hij had me ge Sub7ened. Ik had dus geen bepaalde MP3 daarvoor gedownload.

En geen firewall en geen antivirus dat is net als neuken zonder condoom <virus>Dom dom dom.
:cool:

:smiley: Een tevrede roker is geen onrust stoker:D

neuken zonder condoom ==> geen probleem
downen zonder virus ==> groot probleem

Euh… …Virussen in: .exe , .vbs (that’s it toch?)
meestal noemen ze zoiets idd cdfreaks.exe.jpg omdat vele mensen bekende extensies niet erachter laten zetten…dom dom dom.

Weet niet hoe dat zit; maar staan ze niet toevallig in een andere map ofzow? En er IS een virus op napster de laatste tijd toch? Stond toch op de mainpage of niet?

400 mb aan Mp3 tjes zie je niet echt over het hoofd lijkt me.

i can see clearly now the rain has gone

met allen folders weergeven werkt het allen mp3’s zijn er weer
:slight_smile:

Originally posted by Night Hawk
En geen firewall en geen antivirus dat is net als neuken zonder condoom <virus>Dom dom dom.

Ik had me firewall ff tijdelijk uitgezet, omdat ZoneAlarm problemen gaf met online spelen. Hier had de hacker zeker op zitten wachten…:(:frowning:

Je kunt zonnealarm zo configuren zodat je toch je spellen kunt spellen lees even de help files,