Kan een twilight cd op een 74 min cd

vbimport

ik vroeg me af of je met overburnen een twilight cd op een 74min cd kon zetten

alvast bedankt

Tuurlijk kan dit. Gewoon een goeie cd-r gebruiken en dan met nero branden maar.
Let wel goed op is het wel die moeite waard om je brander de kop eraf te laten fikken. zie hiervoor vorige forums over overburnen.

mvg

terminator

Wat een reply! Geef eens uitleg,

Je moet onder bestand ( ik heb versie NL ) naar voorkeuren zoeken en daar onder " expert " functies kijken. Je kan dan overbranden toestaan tot een bepaald aantal minuten. Ik heb hem op 75:30 staan zodat ik vrijwel zekr weet dat nooit iets fout gaat

nee kort nee

Ja, dat kan geen probleem.(Nero)

Zelf heb ik hem op 76 min staan.

cdrwin kan ik tot 78 min met philips74 cd’s

Je kunt ook de Twilight menu crack gebruiken. Deze haalt van het menu de beveiliging af zodat niet meer gecontroleerd wordt hoe groot de cd is. Je kunt nu dus dingen weglaten zoals een bepaalde app ofzo…

Nu heb je dus ruimte over en kun je hem op een 650 MB cdr fikken.

Ps. Voor de crack moet je effe zoeken, want er is een topic over geweest…

Overburnen??? Cracks toepassen???
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan: Koop gewoon 80 min cd’s, die kosten tegenwoordog toch niet veel meer dan 74 min, je hebt ze al voor 1,56

Hallo,

Ik ben het helemaal met djrolo eens! Ik bedoel, waarom zou je allemaal zo moeilijk doen? Je koopt gewoon de 80min cd’s en je gaat branden. Je weet dat zeker dat alles er op past en het is niet slecht voor je brander.

En ook al zijn die cd’s soms iets duurder dan de 74min cd’s, je hebt er wel profijt van!

CU L8TER

The Unforgiven