Kan deze cdr in auto?

vbimport

Kunnen platinum cdr en Arita in de auto worden gedraaid?

Alvast Bedankt
Greetz
Mess

hangt af van je cd lezer hoor
ik weet dat TDK perfect werkt voor audio en op een paar stereo ketens heb ik al gezien dat ze er niet opw erken en andere dan weer wel
het ligt dus puur aan je cd speler hoor
de enigste keuze dat je kan doen =
testen testen testen :
gewoon een paar verschillende cdrs kopen en erop burnen :slight_smile:

Heb het met veel no names die ook in de auto werken, maar veder gebruik ik eigenlijk alleen Philips Silver Premium, die zijn toch nog steeds het beste.

Arita’s wel, net als TDK en Philips. De rest doet het bij mij “bijna” niet, Platinum wil af en toe wel eens pakken, maar meestal tuft ie 'm weer uit.

Heb een Sony by the way.

Ligt heeeeeeeeel veel aan je autoradio!
Pioneer is volgens mij de winner qua leesbaarheid…

Ohja Philips MP = Arita!

Hmm, idd gewoon proberen. Ik heb toevallig ook Pioneer cd wisselaar (http://www.pioneer-eur.com/products/car/mcd119en.htm) en die draait alles volgens mij, ik heb er in ieder geval geen probs mee…

Mzzl,

Neefje

Originally posted by Da_Taxman
Heb het met veel no names die ook in de auto werken, maar veder gebruik ik eigenlijk alleen Philips Silver Premium, die zijn toch nog steeds het beste.

Ik dacht dat jij altijd legaal bezig was :wink:

volgens mijne beste ervaringen met cdrs
zijn mr platinums de beste

ze werken perfect in elke auto thuis radio
of noem maar wat op

Originally posted by cartman_cdz
Ik dacht dat jij altijd legaal bezig was :wink:

A) Nooit gezegd dat ik ALTIJD legaal was (maar wel veel vergeleken met de meeste hier, blijf nu ook steeds meer zitten met al die blanco cd’s, spindel gaat niet echt hard meer)

B) En voor in de auto laat ik liever geen originele CD’s liggen

Imation bevallen me trouwens ook wel, hebben nog mooie slimcase verpakking ook (handig bij het opsturen naar cliënten (ja, kan ook legaal opsturen :wink: ))

Jongens,

niet boos worden op elkaar.

Diegene die zegt dat hij LEGAAL bezig in deze bit wereld,
moet in een hoekje gaan staan en zich gaan schamen tot het eraf druipt.

BTW…Wat is legaal/illegaal. Mag toch een backupje maken van m’n orgje.

Voor wat betreft de CDR’s… Zolang als de zilver zijn, kan je ze in elk willekeurig station (cd-speler) draaien.

Dragon

Bij mij doen alle merken met label (dus nie blanco) het!
Maar toen ik nog weleens met een oude Mitsumi brandde deden ze het nie altijd als ik op 4x fikte!!! Maar nu met Plex1210 no probs!!!

HET LIGT NIET AAN DE CDR’S
Het ligt aan de autoradio:Kenwood zuigt en Pioneer vreet alles! De rest zit er tussenin.
Om problemen zoveel mogelijk te voorkomen moet je cdr’s nemen met een zo licht mogelijke dye (kleur). Heeeeeel licht-groen doet 't over het algemeen het best.

LTR

Zoals vaker gezegd voor mij het ligt niet aan de cdr. Ligt echt aan je speler. Ik heb een Phillips speler en daarop draaien ze perfect…van het aldi merk tot TDK. Daarentegen werken ze niet op de allernieuwste Pioneer. Hoe ze ook gebrand worden.

U-niq

Het hangt van je cd speler af m-more en TDK doen het bij mij wel je moet gewoon proberen welke het doen