Kan de mainpage van CDfreaks niet benaderen...?

vbimport

Als ik thuis ook eens naar de site van CDfreaks wil gaan (www.cdfreaks.com) dan is het enigste wat ik te zien krijg de revieuws, zonder afbeeldingen, (welke normaliter ergens onderaan staan van de hoofdpagina). Ik krijg dus helemaal geen 'news' te zien, geen menu etc, zelfs de achtergrond/afbeeldingen worden niet geladen.
Bij het forum (forum.cdfreaks.com) kan ik ook al niet komen, de melding van pagina niet gevonden komt er dan te staan. :frowning:

Ik draai winXP thuis, op werk NT gaat alles OK... anders ook niet deze post off-course!!

Heb het ook wel eens, ligt dan aan DNS server van je provider.
Bij mij hielp het om proxy van provider aan te zetten…

Originally posted by MagikChris
[B]Als ik thuis ook eens naar de site van CDfreaks wil gaan (www.cdfreaks.com) dan is het enigste wat ik te zien krijg de revieuws, zonder afbeeldingen, (welke normaliter ergens onderaan staan van de hoofdpagina). Ik krijg dus helemaal geen ‘news’ te zien, geen menu etc, zelfs de achtergrond/afbeeldingen worden niet geladen.
Bij het forum (forum.cdfreaks.com) kan ik ook al niet komen, de melding van pagina niet gevonden komt er dan te staan. :frowning:

Ik draai winXP thuis, op werk NT gaat alles OK… anders ook niet deze post off-course!! [/B]

Heb je toevallig zo’n Broadband Routertje staan thuis? Reset hem dan ff dat wil ook nog wel eens helpen.

Ik zal idd eens ff mn modempie resetten… mischien zou dat wel werken, en anders ff naar de proxy kijken

Okay het werkt weer prima… na een reset van het modem loopt alles weer als een zonnetje!!!

eigenlijk wel vreemd dat dat aan het modem kan liggen…??

Originally posted by MagikChris
[B]Okay het werkt weer prima… na een reset van het modem loopt alles weer als een zonnetje!!!

eigenlijk wel vreemd dat dat aan het modem kan liggen…?? [/B]

Wat voor modem is het dan?

modem is ADSL modem van Alcatel geloof ik…

Heb jij die modem rechtstreeks op een PC staan?

Nee modem gaat naar een draytek router toe, die vervolgens op een server pc aan komt en daarvan daan naar mijn Inet PC

Als je die router opnieuw had gereset was het al voldoende geweest. Hij legt dan de verbinding opnieuw en zal dan zijn DNS servers updaten. Ik heb dat ook een keer gehad. Na het resetten van mijn routertje deed alles het weer.:bigsmile:
Het lag dus niet aan de modem maar aan die router. Omdat je je modem even uit en aan hebt gezet was de router zijn connectie kwijt waardoor ie weer opnieuw moest connecten naar je modem toe. Hierdoor is alles weer geupdate.

Enne die Draytek Router <=> Broadband Router :wink: