Kan cdrom niet vinden in windows?

vbimport

Hij vind de atapi driver niet,…ik heb firmware ge-installeert en mn bios herkent de 2 cdroms,en toch ziet mn windows geen 2cdroms staan…wat is het probleem ???

Pleasez help me,…ik word zot zonder burner :frowning:

Hoe staat het met de IDE controller?
Staat er in apparaatbeheer ergens een uitroepteken? (IDE controller bijvoorbeeld)

Feit dat ze bij opstarten wel herkend worden doet vermoeden dat dit puur softwarematig is.

Nee zie ik niet staan …:frowning:

Dan durf ik het ook niet te zeggen.
Sorry

Toevallig 2 verwisselbare hd’s voor in de plek gekomen?

kut :frowning:

Dat word dus formateren.

Wat je nog es zou kunnen proberen is om je huidige windows versie opnieuw te installeren over je bestaande heen. Dan behoud je alles, maar zettie wel opnieuw de drivers er over heen.

Is een schot waard voordat je alles opnieuw gaat installeren

Ja dat is ook een optie.

ik ga het meteenn proberen…

Alvast bedankt voor de informatie :wink:

Dus geen 2 verwisselbare harde schijven…?

Tevens zou het zo kunnen zijn dat je een aantal bestanden van de cd-rom mist. Tja… waarom nie gewoon formateren… net zo makkelijk.

lol@The MAzTER :smiley:

Vriend van me heeft dat probleem ook. Meerdere malen format c: en fdisk enzow… GEEN RESULTAAT!
volgens een virusscanner zit er een virus in het mem van zijn sys (beetje weird) maargoed… laat me jullie updates weten want ik moet binnenkort bij hem langs om dat probleem te fixxen…

zen probleem is opgelost heb ik gezien bij hem thuis:D
closen deze post :slight_smile:

Originally posted by Dee-ehn
Vriend van me heeft dat probleem ook. Meerdere malen format c: en fdisk enzow… GEEN RESULTAAT!
volgens een virusscanner zit er een virus in het mem van zijn sys (beetje weird) maargoed… laat me jullie updates weten want ik moet binnenkort bij hem langs om dat probleem te fixxen…

Het probleem is opgelost …ik heb wel moeten formateren maar ja …beter dan dan zonder cdwriter te zitten :slight_smile: