Kamer behangen met cd's?

vbimport

Heeft iemand hier ervaring mee? Hoe kun je ze het beste ophangen en stinkt het niet? ( al die cd's dan, mezelf spuit ik wel in met deo )

En wat ook wel fijn is om te weten, hoe houdt het zich onder zonlicht?

Iedereen die nog cd's heeft ( liefst zilver ) en die kwijt wil kan mij mailen

Hoi,

Wij hebben hetzelfde bij scouting gedaan (zonder ramen) en dat ging heel goed. Je kn ze gewoon met die dubbele plakband opplakken.

Grtz. Rush

vraag dat maar aan Compuserve in Utrecht die hebben een hoop zilvers cd’s liggen.

Tenminste dat lijkt erop want ze gooien de dingen overal in.

Ik heb een tijdje terug een zooi blanko’s gekocht en die waren zo slecht dat de toplaag losliet.
nu plakken ze een beetje heb je daar wat aan ?

hoeveel en hoe duur? neem ff contact op via mail

Ik druk er altijd een speld in
blijve ze ook wel hangen

blijft een leuke hobby hoor
grtz crackfire
http://www.crackfire.com

sorry, je vroeg om silver en deze zijn blauw daar heb je dus niets aan en natuurlijk zouden ze gratis zijn geweest.
we zijn toch allemaal computer vriendjes van elkaar nietwaar.
helaas het gaat niet door, jammer.

grz Portje

nee, portje, zo makkelijk kom je er niet vanaf computervriendje, ik wil ook blauwe, alle kleuren bij nader inzien toch eigelijk wel

ja ja dat zeggen ze allemaal als ze zich bedenken.
moet je gewoon een nieuwe topic openen met de juiste vraagstelling dan krijg je daar vanzelf weer antwoord op.

als ik een nieuwe posting open krijgen we daar weer dat eindeloze gezanik op van : Niet twee keer posten! Crossposting !! en de hele rotzooi, dus?

Ja dat vind ik hartstikke jammer he er zit weinig humor in dit forum.
ik dacht dat computerfreaks zulke leuke mensen waren maar ik krijg ook overal vreselijke commentaar op. begrijp jij dat nou ?

och, maar hoe zit het nou?

gooi er maar gewoon een nieuwe topic tegenaan hoor en vraag dan alle kleuren dan is het toch niet dezelfde !

Hahahahaaaaa…

Ik nomineer jullie hierbij tot Forum-chatters van de week :-))

Een beetje humor kan toch geen kwaad he?

eindelijk iemand die het begrijpt ?

da’s nou ook wat zet ie een crossposting op mijn naam terwijl die zelf iets nodig heeft.
zo word ik natuurlijk nooit een member.

1. je ruikt de CD’S niet

2. spiegeling van het licht is soms hinderlijk

3. ik heb het al 4 jaar
    hele kamer

red

Portje, jij hebt hem ertoe aangestoken !!

dus nu niet beginnen lullen

[This message has been edited by Redneck (edited 09 April 2000).]

het is elke keer die redneck die mij op mijn falie geeft, ik ga toch eens in mijn woordenboek opzoeken wat die naam betekent.

ik weet het en daar is niet eens een smilie voor