KabelSloom

vbimport

Ik behoor tot de ongelukkigen op aarde die hun kabelinternet via KabelFoon hebben en ik heb de volgende, brandende vraag:

Is er een manier waarop je dat kan versnellen!?
Het is nu zondag en de snelheid is van een niveau dat ik de sites die ik wil bezoeken beter zelf kan thuis kan opstellen!

ik heb op de kabelfoon webpage (ja, die hebben ze ja) wat tips gelezen, maar dat haalt niet echt veel uit.

dus:

Zijn er andere manieren om het geheel wat op te krikken?

thnkz

niemand anders neemt de moeite om te antwoorden, dus doe ik het maar

antwoord: nee

wat een goedzak ben je ook he TheDuke :wink:

Over het algemeen is de traagheid van je verbinding niet een kwestie van een aatnal tweaks van je systeem (registry), maar een beperking van je provider door instellingen aldaar, of gewoon een capaciteitsprobleem.

Snellere alternatieven zijn wellicht ADSL of Satelliet, maar die hebben elk ook hun beperkingen en nadelen (beschikbaarheid en prijs om maar eens iets te noemen)

Klacht indienen! Bij Chello heeft het gezeur van de klanten geholpen dussuh… waarom zou het bij jou niet helpen he (als het meezit…)!

Suc6!

Originally posted by Dee-ehn
Klacht indienen! Bij Chello heeft het gezeur van de klanten geholpen dussuh…
Suc6!

Hmmmz geholpen?? Is chello dan verbeterd toch niet? Chello en casema zijn nog steeds de grootste &^ providers :slight_smile:
Maar ik heb @home, werkt nu ook goed met de mail:"
netmail.home.nl te gebruiken ipv mail

Gewoon je eigen mail server installeren op je thuis PC.

Gebruik hier een eigen smtp server, werkt prima.
POP3 boxen blijf je afhankelijk van je provider, maar ook deze kun je op je eigen bak installeren.

staan ze allemaal te klagen dat het internet via de kabel traag is je moet blij zijn dat je kabel heb en geen telefoon kosten die de meeste hebben wat maakt het uit dat het wat langer duurt toch geen telkosten