Kabels anders

vbimport

wie maakt er hier gebruik van round IDE kabels…en zoja scheelt het veel met de airflow…cooling…wegwerken van de kabels…???

is wel echt een must om je airflow te bevorderen hoor. IK gebruik ze zelf nl ook. En heb een redelijk koel systeempje, in combinatie met andere componenten :wink:
1 cm breed of zo’n 4-5 cm lange brede band.

Keuze is snel gemaaktt, alleen kosten die ronde ide kabels het dubbele van de normale, maar ja, geeft voordelen

Waar kan ik ze kopen tegen een goede prijs?

En zijn ze er ook in extra lang en ATA100?!

Originally posted by Mattel007
[B]is wel echt een must om je airflow te bevorderen hoor. IK gebruik ze zelf nl ook. En heb een redelijk koel systeempje, in combinatie met andere componenten :wink:
1 cm breed of zo’n 4-5 cm lange brede band.

Keuze is snel gemaaktt, alleen kosten die ronde ide kabels het dubbele van de normale, maar ja, geeft voordelen [/B]

Waar TEKOOP???
:cool:

Je kan de kabels ook opbinden, maakt ook een hoop ruimte vrij!
Dus zeg maar opvouwen als een “trapje” en stukje tape eromheen doen! :stuck_out_tongue:

Originally posted by Wookie
Je kan de kabels ook opbinden, maakt ook een hoop ruimte vrij!
Dus zeg maar opvouwen als een “trapje” en stukje tape eromheen doen! :stuck_out_tongue:

Wookie ik heb 2 scsi branders 1plex40,1scise harde schijf,dvd+3 ide harde schijfen in een server kast kun je een beetje indenken hoe vol dat zit .Zo’n kabel is gewoon de oplossing en zo kan ik er ook nog eens beter aan klooien,afgezien nog de betere airflow.
Dus hier met dat adres zodat ik die kabels kan BESTELLEN.

Wil ze zelluf ook wel hebben hoor! Als de speed er maar nie onder lijdt! :wink:
Bij mij ook wirwar van draden enzo!

Originally posted by Night Hawk
[B]

Wookie ik heb 2 scsi branders 1plex40,1scise harde schijf,dvd+3 ide harde schijfen in een server kast kun je een beetje indenken hoe vol dat zit .Zo’n kabel is gewoon de oplossing en zo kan ik er ook nog eens beter aan klooien,afgezien nog de betere airflow.
Dus hier met dat adres zodat ik die kabels kan BESTELLEN.
:cool: [/B]

pcies heb ik ook last van…opbinden heeft geen zin…in bigtower zitten bovenin 3 cdromspelers waaronder nu 2 SCSI en 1 IDE, en heb ook nog 2 HD’s die kabel nodig hebben dus als iemand kan vertellen waar die round ide-kabels een beetje te koop zijn online het liefste dan zou het mooi zijn! :stuck_out_tongue:

ik kan mijn pc nu namelijk niet aan laten staan tenzij ik er een megaventilator voorzet wat ik altijd doe als ik weer thuis ben! :frowning:

http://www.oc-shop.nl/ Kijk hier maar eens.

hmmm had kunne weten dat ze daar verkocht werden…thx anyways…gaat het ff checken…:slight_smile:

Hier kun je ze ook kopen cq. bekijken :slight_smile:

http://www.regenboog.net/docs/pi993469127.htm

GrtZZ

Kut man! Heb gister nog een bestelling van die Regenboog Computers binnen gekregen! Moet ik natuurlijk weer opnieuw die Rembours enzo dokken! Kutzooi! :stuck_out_tongue:

Het zit je niet mee, he ?
Je kunt er toch ook FF binnen wippen… toch ? Heb je alweer geld gespaard.

Ik vind het alleen nog veel geld voor een kabeltje … " wat eigenlijk niet echt nodig is ".

mrDJ

hehehe maar Wookie…werken die Peltiers een beetje ofnie?
Die round-IDE-kabels zijn wel beetje te duur idd… :frowning:

Heb die kabels net in gebouwd ziet er goed uit.
1 Diskette,1 lange ATA100,1korte ATA 100 voor 89,= bij de regenboog.
Heb nu wel een betere airflow,laat hem nou een paar dagen lopen kijken of ik verschil kan ontdekken in temperatuur.
Greetings :cool:

Originally posted by Night Hawk
Heb die kabels net in gebouwd ziet er goed uit.
1 Diskette,1 lange ATA100,1korte ATA 100 voor 89,= bij de regenboog.
Heb nu wel een betere airflow,laat hem nou een paar dagen lopen kijken of ik verschil kan ontdekken in temperatuur.
Greetings :cool:

Gloof niet dat ze SCSI-kabels hebben en ik denk dat daarmee bij mij de grootste airflow wegvalt…die valt namelijk half over mijn cpu-cooler heen…en loopt van helemaal boven in bigtower tot bijna onderin…:mad:
maarja kan er weinig aan doen…maar in principe moet het al wel duidelijk worden wat het verschil is na een paar uurjes draaien hoor…

Originally posted by -=HeadLesS=-
[B]

Gloof niet dat ze SCSI-kabels hebben en ik denk dat daarmee bij mij de grootste airflow wegvalt…die valt namelijk half over mijn cpu-cooler heen…en loopt van helemaal boven in bigtower tot bijna onderin…:mad:
maarja kan er weinig aan doen…maar in principe moet het al wel duidelijk worden wat het verschil is na een paar uurjes draaien hoor… [/B]

Scsi kabels wordt aan gewerkt zij de verkoper.Moest ik nog even geduld voor hebben .
Ik heb die scsi kabel ook nodig ik heb een server kast en die kabel wil ik er graag voor inruilen.
Ps als iemand hem weet uit te halen hou ik me aan bevolen.
Greetings