Kabel via Sonera/multiweb

vbimport

Hallo,

Binnenkort internet ik via bovenstaande provider met het door hun,bestempeld als nieuwe en verbeterde modem.
Graag zou ik willen weten of er al mensen zijn die hier ervaring mee hebben.
De nieuwe modems zouden volgens hun schrijven per januari leverbaar zijn.

Dus wie o wie heeft hier ervaring mee ?

Alvast beadnkt

Ik ben sinds vrijdag kabel via sonera dus denk ook dat ik de laatste modem heb (ik heb een SurfBoard SB3100) Totnu toe heb ik geen problemen met verbinding/snelheid gehad (Behalfe dat die SUKKELS daar me password of username verkeerd hebben opgestuurt!) Het is wel zo dat de snelheid flink afneemt in het weekend enzo maar het belangrijkste vind ik wel dat ik geen telefoon kosten meer heb (± 300,-- per maand). Omdat ik toch maar kort lid ben kan ik natuurlijk niet echt uit ervaring spreken maar als je de berichten leest die je vind in bladen dan denk ik wel dat het iets beter is geworden. Ik zal wel trouwens een powerpakket nemen, kost maar 1 tientje meer maar anders kan je maar 600MB per maand dataverkeer hebben (Ik zit nu al op 800MB!!!)

Hopelijk heb je wat aan deze “info”

MzzL!
http://slc.dyn.kpn.cx/

ik heb nu die van 55 per naamd maar neem die van 85 per maand veel sneller en meer data verkeer

powerpakket 85 gulden per maand + - 50 K zo veel je wil data verkeer
normaal 55 gulden per maan + -10 K max 600

Thanks TheNetMech!

daar heb ik inderdaad wat aan.
bedankt voor je reactie.

Ik heb ook kabel via palet@home.nl. Dat is dus gewoon via @home. Je hebt ook Essent@home.nl en nog meer. Maar bij @Home heb je geen data-limiet. En dat is handig!!
En het is snel ook. En nu een hele grote tip:
ALS ZE ER EEN ETHERNET KAART VAN 10 MB IN HEBBEN GESTOPT, GA NAAR DE COMPUTERWINKEL EN KOOP ER EEN MET 100MB. HET DOWNLOADEN GAAT NU IN MB’S PER SEC. EN GEEN KB’S. GEWELDIG!!!
Ik heb hier nog een klein programmatje op van 300 kb p/s naar 500 kb p/s te gaan. Interesse? Mail me at donk@home.nl

l8ter
Siege