Kabel of ADSL

Hallo mensen,

Zolang als @home kabel heeft in groningen heb ik een abbonnement bij hun. Ik begin me nu alleen te ergeren aan de maandelijkse kosten van € 47,95…het is dus tijd voor wat anders. @home heeft nog een basis abbo in de aanbieding voor € 29,95 per maand…ook dit vindt ik nog te duur. Hun basis abbo van € 17,95 p/m begrijp ik niet is het nu ADSL of ISDN?? misschien heeft iemand er ervaring mee?? Wat moet ik me eigenlijk voorstellen bij ADSL? ik bedoel daarmee ook wat moet ik me voorstellen qua snelheid…en welke ADSL provider raden gebruikers uut Grunn mij aan?

Groeten,

Melch:confused:

Hun basis abo houdt in dat je met maximaal 64kbit/s (8kByte/s) kan downloaden. Dit is even snel als ISDN. Met andere woorden: langzaam!
Voor die 30 euro zeggen ze dat je met maximaal 312kbit/s (39kB/s) kan downloaden. Dit zal voor huishoudens die enkel surfen & msn’en wel voldoende zijn, maar als je ‘homevideos’ gaat downloaden dan zal je teleurgesteld worden over de snelheid.
Dan het duurste abo, waarmee je snelheden van 2560kbit/s (320kB/s) kan halen. Dit is dus bijna 10x zo snel als het vorige abo en heeft een goede prijs/snelheid verhouding als de snelheid tenminste gehaald wordt. Maar dat heb je met alle providers.

Als je vergelijkt met andere providers (tot € 50,-) dan geeft @home de hoogstesnelheid op. Kijk anders is op Vergelijk.nl en vul hier je postcode en prijslimiet in en kijk wat er beschikbaar is.