K ben gehacked lol

vbimport

hoi ik heb een probleenn ik zat gewoon lekker te connputeren en opeens kon ik iets niet intypen op google en , ik ging proberen en het bleek dat ik ehh een probleenn heb iennand heeft geloof ik aan nnijn pc zitten kloten en wat leuke sneltoetsen toegevoegd bv als ik op L druk dan gaat ie naar de gebruikers scher op E gaat deze coputer open en nog veel nneer. ijn hersen dode broertje heeft een tijd geledn et sub7 zitten spelen op ijn pc en hij zou zoaar eens server.exe geopend kunnen hebben ik heb dit redelijk noraal kunnen schrijven door capslock aan te hebben en schift inhouden dat gebeurt er niks behalve nn * die werkt al heleaal niet k heb ook overigens ijn pc gescand en virusen verwijderd help aub alvast bedankt :slight_smile:

Dit gedeelte van het forum is engelstalig, dus gaarne voortaan de engelse taal gebruiken aub.

Ik zou op die pc een system restore point herstellen. Kijk in de help van Windows zelf hoe dat moet.

ehhm…bedankt voor de tip k heb het geprobeerd het werkte niet en toen probeerde mijn broertje het en wanneer hij de start knopje drukte merkte hij dat het vast zat…:doh:
ik ben dus niet gehackt maar ik heb wel wat handige sneltoesten geleerd :stuck_out_tongue:
nogmaals bedankt