Jpschadde in da house

vbimport

Yooo,

jpschadde maakt zijn rentree op het forum :wink:

Het was hier nogal stilletjes geworden, hep ik vernomen, dus moet ik maar weer ff terugkomen :smiley: Ik heb het sterrevesdruk (2efase==> 5VWO :(), FXPen is een leuke bezigheid geworden en verderz allerlei andere dingetjes waardoor k geen tijd meer hep om normale internetsites te bezoeken :slight_smile:
Voor cdfreaks maken we dan natuurlijk altijd graag een uitzondering :smiley:

Bij deze wilde ik iedereen die nog niets van IRC afweet meteen nog ff uitnodigen op da IRC channel (irc.xs4all.nl #cdfreaks - www.mirc.co.uk - ).

Mjah, keep on posting and makin' replies :stuck_out_tongue:

P.s. best wel onzinnige post, maarjah, whateva, het is mijn 1000ste :wink:

Waar the F*ck ken ik jou toch van??? :confused:

[update]
Hehe… ik weet het al weer! :wink:
[/update]

Ik d8 onlangs nog bijmezelf dat we je al lang niet meer hier hadden gezien. Welkom terug m8!

Registered: Mar 2000

gefeliciflapstaart ! :slight_smile:

gheheh sjah, echt druk gehad dus :stuck_out_tongue: en nou verveelde ik me dood dus d8 ik: Nou MOET ik echt wat gaan posten :smiley:
Ik heb tot nu toe alleen maar onzin gepost [standaard:D] maar toch, k zal de serieuze channels ook wel weer gaan visiten :stuck_out_tongue:

JPTJE!!!
tijd niet gezien joh :stuck_out_tongue:

ik ben hier ook maar weer eens voor de verandering.
wanneer ik hier weer ga komen is dus maar weer de vraag.
maargoe.
spreek je op irc.

Ken het kloppen dat ik je op het Dark Angel board ook tegenkom ??

gelukkig dat je weer terug bent want het was hier de laatste paar dagen behoorlijk uitgestorven…

Zo ineens was het idd hier errug stil… Maar Jpschadde zal dat wel ff fixen :smiley:

Mjah in het news forumpie en deze zal ik de boel s op stelten zetten :smiley:
En ook in het General Questions zal ik wel s komen. Hardware en Software alleen met vragen :slight_smile:
Vraag en Aanbod doen we niet aan en de Engelse fora heb ik geen tijd voor…

Klacht: Ik vind cdfreaks forum te groot geworden; teveel fora… …maarja, ik ben een zeikerd ?

Ik vindt het forum ook een beetje te groot!

Ook ik kom niet toe aan de Engelsetalige sectie.

Ik vindt het niet echt te groot… Alleen door dat er een dutch en englis is lijkt het heel groot. Misschien zou een reorganisatie in de fora een idee zijn.