Joti

vbimport

Binnenkort (3e weekend van oktober) is er weer een internationale JOTI. Voor mensen die op scouting zitten is dit mogelijk een bekend begrip, zo niet, dan zal ik het even uitleggen.

JOTI staat voor Jamboree On The Internet. Voorheen deden wij met de groep ook een JOTA (on the air) maar nu hebben we geen zendamateurs. JOTI is dus een heel weekend computeren, lannen, internetten, films kijken etc. (internationaal)

Mijn vraag is nu eigenlijk. Zou er een verdwaalde freaker zijn die wel wil langskomen misschien, met zijn of haar computer? Het is heel kleinschalig overigens, iets van 9 pc’s hooguit op ons deel, maar goed, je hebt ze wel nodig. Daar veel ouders hun pc niet willen uitlenen, kan dit nog wel eens moeilijk worden. Daarom deze oproep.

Nog een vraag (nou ik toch bezig ben) is, of we misschien een beamer kunnen lenen (of huren van iemand misschien) We willen namelijk films kijken, en dat is wel erg cool met een beamer.

De films, daarover mag je me pm’en als je begrijpt wat ik probeer te vragen :wink:

Dus, lijkt het je leuk om te komen, of om het mogelijk te maken met beamer ofzo, mail mij dan, of reply hieronder even. Het is in Arnhem overigens…

Helaas is het niet in de buurt van Limburg anders kwam ik wel.

Misschien dat je de HCC van de regio kunt inschakelen ?

Als ik tijd had en het een beetje in de buurt was kwam ik wellicht… maareuh neej, thanx… :slight_smile: beetje onmogelijk

ps het wordt toch wel indoor gehouden he?

Scouting maakt meer kapot maken dan je met drank goed kunt maken.

Heb jaren bij de scouting gezeten, op zich een leuke tijd, maar ik was blij toen ik er weg ging, toch een heel apart volk is dat

Originally posted by Da_Taxman
[B]Scouting maakt meer kapot maken dan je met drank goed kunt maken.

Heb jaren bij de scouting gezeten, op zich een leuke tijd, maar ik was blij toen ik er weg ging, toch een heel apart volk is dat [/B]

ow…geen leuk einde gehad?

Originally posted by Da_Taxman
[B]Scouting maakt meer kapot maken dan je met drank goed kunt maken.

Heb jaren bij de scouting gezeten, op zich een leuke tijd, maar ik was blij toen ik er weg ging, toch een heel apart volk is dat [/B]

ik heb er ook 3 jaar bij gezeten, alleen omdat ik helemaal gek was van het zend gebeurden dus met 27 Mc en op de 2m band.
toen was er ook nog Jota wat stond voor Jamboree On The Air.
ik weet niet of dat er nog steeds is maar dat was toen altijd een van de leukste gebeurtenissen…

ps tax, jij dronk toch helemaal geen alcohol ?