Jos verstappen

vbimport

Wat vinden jullie van Jos???

Ik vind Jos een toffe gozer… zoals hij het gas in kan trappen en met zn ogen dicht kan starten, dat kan alleen hij.

Ik ben benieuwd wat ie vanavond precies gaat doen…zal wel weer wat spectaculairs worden…misschien rijdt die tweede coureur wel zo dat Jos achter hem kan rijden en dat die kerel gewoon een soort van eerste linie bij het starten. Zo heeft Jos de ruimte en kan die de eerste botsing ontwijken :slight_smile:

ofzo…
:stuck_out_tongue:

Hij is wereldkampioen geworden hae!

omdat die mof zei dat hij eigenlijk wel goed is maar verkeerd materieel heeft. Dus ik vin um ook wel goed. Hij is tenslotte wereldkampioen!!!

1 april > gotcha! :slight_smile:

ik weet zeker als hij goed materiaal zou hebben dat ie elke keer in de top mee zou rjiden.

Originally posted by pietpaulusma
ik weet zeker als hij goed materiaal zou hebben dat ie elke keer in de top mee zou rjiden.

Daar ben ik het helemaal mee eens, maar ik denk dat die nooit de kans krijgt om zich echt te bewijzen. Jos is gewoon een heel erg goede coureur (vooral tijdens extreme situaties), maar heeft altijd al bij slechte teams gereden

Hopelijk kan Jos zich vanavond eens een keer bewijzen en haalt die een puntje (of meer)

als hoeveelste is ie nou gekwalificeerd voor de race in Brazilie?

Hij kan goed rijden, als ie maar goed materiaal heeft.

Hakkinen kon hem de vorige race niet voorbijkomen zowat. Dat betekend wel dat Jos goed kan rijden met minder materiaal = perfect met goed materiaal denk ik hoor

hopelijk rijdt ie zo goed, dat ie volgend jaar een coole bak onder zijn gat heeft.

Hij is cool! Maar jammer dat ie te vaak pech heeft!

Krijg net te horen op televisie dat er geruchten rondgaan dat Jos Verstappen misschien bij Ferrari gaat rijden.

Hoop het wel voor hem. Heeft ie perfect materiaal en dan kunnen we zien wat hij echt kan.

Hey hoorde net Jos misschien naar Ferrari!!!
Dat zou kewl zijn!!!

Greetz
Mess

Ahh,

Jos is gecrashed!! Zijn fout of Montoya’s??? Wel shit zeg!!

Ik hoop wel dat ie bij Ferrari komt!

Dat het Jos weer moet overkomen, de koploper van de race eruit te beuken!
Ach ja, hij is ook maar een mens…
Volgende keer beter

Hopelijk gaat Jos hier geen problemen mee krijgen. Dat zou wel erg jammer zijn net nu er een kans bestaat dat die naar Ferrari gaat.

Maar ik denk persoonlijk dat het allemaal wel weer los zal lopen…

zag je al aankomen dat Jos misschien naar Ferrari zou gaan…Barrichello doet het slecht een staat onder hevige druk terwijl Jos een goede naam heeft en goed erop staat bij Schumacher…laten we hopen.

Originally posted by bchew007
[B]Ahh,

Jos is gecrashed!!

[/B]

Tja, wanneer niet ?

LOL

Originally posted by mrDJ
[B]

Tja, wanneer niet ?

LOL [/B]

das ook overdreven he:)