Jojk gaat 19 daagjes weg

vbimport

Jojk knijpt er 19 dagen tussenuit richting het hoge Noorden, helemaal naar de Noordkaap :slight_smile:

Even het land opzoeken waar m’n naam vandaan komt

Het ga je goed daar. Mooie vrouwen en mooie natuur wat moet je nog meer hebben. Tja het bier daar is niet te betalen. Neem dus veel mee.

Originally posted by cum-a-lot
Het ga je goed daar. Mooie vrouwen en mooie natuur wat moet je nog meer hebben. Tja het bier daar is niet te betalen. Neem dus veel mee.

Dronken achter het stuur wordt in Finland (waar ik ook kom) net zo zwaar gerekend als het smokkelen van harddrugs… (blij dat ik niet hoef te rijden)

Hmm Jojk (goed geschreven zo) ik kan het niet via msn zeggen omdat je daar niet bent maar ik wens je dan maar vanaf deze plek een prettige vakantie … :slight_smile:

:cool: Have Fun! :cool:

Net nu het lekker weer wordt smeert ie em naar de kou toe… ergens steekje los denk ik! :wink:

En ik wil even zeggen dat ik vanavond ook even weg ga…naar bed.
Dan ga ik morgen ook weer even weg…werken

Met alle respect, ik heb al meerdere topics gezien van mensen die even melden dat ze een paar daagjes weg gaan, vanwaar de drang om iedereen te allen tijde te laten weten waar je bent…

Je kunt tegenwoordig niet eens meer de kamer uitlopen zonder te zeggen waar je heen gaat (kamer, keuken of toilet) en mensen kijken je vreemd aan als je terug komt… “waar ging jij heen zonder iets te zeggen”.

Tot mijn (grote) schaamte moet ik bekennen dat ik mij ook aan dit soort praktijken schuldig maak(te)…maar eigenlijk is het toch vreemd :wink:

Tja, je zou maar eens iemand nodig hebben en je afvragen waar die persoon is…

‘oh wacht, ik zie het al, hij is op vakantie’

Have fun bro, relax =) and come back with full energy