Joan Collins (68) in Playboy?

vbimport

AMSTERDAM - Het tijdschrift Playboy heeft laten weten dat zij Joan Collins hebben gevraagd om haar goddelijke lichaam weer eens in het mannenblad te showen. De 68-jarige actrice heeft onlangs nog heel wat stof doen opwaaien toen zij in een korset en jarretels verscheen in het nieuwe toneelstuk Over The Moon.

Je kunt zeggen wat je wilt, maar Joan heeft een taille en benen waar zelf mensen in de twintig nog u tegen mogen zeggen. Vandaar dat Playboy dacht: laten we Joan weer eens vragen, het is inmiddels 18 jaar geleden dat ze voor het laatst in ons blad stond.

De ster uit Dynasty heeft hij vijftigste verjaardag gevierd met een smaakvolle spread in het mannenblad. Toentertijd kreeg Joan daar het luttele bedrag van één miljoen dollar voor.

:Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z

LOL daar zat ik nou precies op tewachten NIET!!!

Originally posted by Murphy23x
:Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z

mijn woorden!

ach het kan niet veel erger zijn dan die rechtgetrokken, opgepoetste, geplamuurde " stukken " met hun vullingen waar je een hele babkamer mee af kunt kitten. Het is allemaal niks. Opgebakke lucht met een aardige belichting. Geef mij maar een pure Hollandse meid.