Je lach

ik had even geen ruk te doen , dus verzinnen we een poll die ons iets meer vertelt van elkaar

(grinnik)

tja, de valium he…

Ik mag altijd Grijnzen! :o

ik grinnik weleens maar schateren doet ik ook nog weleens

men zegt dat ik “dom” lag. het zal dus wel naar adem snakken als een zee hond zijn…

morgen maar ff de Kerstman proberen

Ho Ho Ho :smiley:

ps: Daarom ben ik ook zo blij met Internet. Typ LOL in en niemand hoort dat je als een naar een ademnood zittende zeehond lagt :slight_smile:

Originally posted by Totibbs
[B]men zegt dat ik “dom” lag. het zal dus wel naar adem snakken als een zee hond zijn…

morgen maar ff de Kerstman proberen

Ho Ho Ho :smiley:

ps: Daarom ben ik ook zo blij met Internet. Typ LOL in en niemand hoort dat je als een naar een ademnood zittende zeehond lagt :slight_smile: [/B]

spelvuoden daarenteguh komuh geregelt foor

meestal een glimlach en soms een schaterlach :slight_smile: :smiley:

Originally posted by Mr. Belvedere
spelvuoden daarenteguh komuh geregelt foor

Terung what a geleutert nimand mackt hier sjpelfouten.

En ik mis de optie “als een opze ballen getrapte paashaas”

.

Originally posted by Mr. Belvedere
[B]

spelvuoden daarenteguh komuh geregelt foor [/B]

sinds wanneer wordt er gelet op spelfouten? Taximan had het er ook al over. bij de kerstpaketten

en het ziet er ook naar uit dat ik de enige ben die durft toe te geven hoe hij lacht. Andere lolbroeken die lachen als een zeehond die naar adem snankt, klikken gauw weg, of “vergissen” zich in het knopje volgens mij.

boeie

't komt wel eens voor dat ik van mijn stoel afdaal… (zegmaar:“val”) Pas nog van dat Pong filmpje, dan ga ik out!
Tenminste als ik een beetje melig ben! En dat ben ik vaak als ik lang achter dat hoereding zit (red.“computer”)…

:stuck_out_tongue:

Gewoon als een dodo :slight_smile:
dodo staat in mijn taaltje voor een suf, altijd lui, altijd slaaptekort, niet dom en irritant ;), gestoord persoon, dat MEGAsuf l8 :slight_smile:

Op z’n dodooz duz :

9 van de 10 keer grinniken, die ene keer dat er echt iets leuks gebeurt dan schater ik wel.