Je kan geen afstand doen van je smsjes?

Who knows, iemand vroeg me es een db progje te maken waar ze haar smsjes in kon bewaren, tot dan toe schreef ze het allemaal in een of ander boekje (gek?) =)

nuja, aan 1 kant begrijp ik (een heeeeeel klein beetje) die mense wel, maar waarom je je smsjes zou wille beware, beats me, heb het ff gedaan toenk het code, ok later is het maybe is grappig ofzo om die terug te leze, maar ja :slight_smile:

anyway, she asks, /me has nothing to do, and codes =)

en hier is het dan voor de soortgelijke mensen :wink:

http://www.smsdb.be/

Enjoy (i guess? ;))

En het is ook weer es zeldzaam dat ik een site helemaal afwerk die voor mezelf is en waark geen geld aan verdien :wink: unicum =)

en voor de updates:
overtypen hoeft niet meer :wink: infrared en cable support is er
cable kank echter niet teste, theoretisch dus, als iemand feedback heeft? =)

iR werkt wel sweet :slight_smile:

Zal em eens testen…helaas werkt mijn IrDA poort even niet mee…

uhoh, taxie gaat testen =)

/me awaits anxiously for the outcome :slight_smile:

datacabletje anders?

kuch je mag ook altijd et gb signen taxie :wink: kuch

Geen SonyEricsson ondersteuning?! Hmm… ach zou ook nie weten waarom ik oude smsjes zou willen bewaren. :wink:

Geen idee waark daar wat voor zou moete vinde :wink:

en dat kank al helemaal niet meer testen =)
nokia heb ik nu nog :slight_smile:

Siemens M35i werkt ook niet. Dit tooltje daarintegen wel.

is iedereen die hier replied admin of mod tegenwoordig ofzo =)

Originally posted by Redneck

Nope, maar anarchist zijnde, heb ik geen GSM :wink:

sjah , om jou te vervangen hadden ze gewoon minstens 30 mensen nodig :slight_smile:

Moet een anarchist geen afspraken maken voor een opkomende betoging ofzo dan? =)

Het is echt een tof programma alleen werkt je install bat bestand niet bij mij.

owz, wat meer uitleg? wat doet het bij jou :slight_smile:

Niet echt getest op win XX enzo, enkel 2k en xp waaronder hij het deed, graag info =)

Tnx

ik kan 450 berichten opslaan in m’n telefoon, dus zo’n progje is niet aan mij besteed :slight_smile:

Operating System Properties:
OS Name Microsoft Windows 98
OS Code Name Memphis
OS Language Nederlands (standaard)
OS Kernel Type Windows 98
OS Version 4.10.2222A (Win98 SE)
OS Installation Date 20/11/02
OS Root D:\WINDOWS

Het werkt…na even klungelen (pas als het echt niet lukt lees ik de help… :wink: )

Wat ik wel fijn zou vinden als ik de SMSjes in verschillende mappen op kan slaan (Inbox & Outbox) en dat ik ze in een keer allemaal kan selecteren om op te slaan, nu moest ik stuk voor stuk opslaan…zonde van mijn tijd eigenlijk

Maar verder wel handig programmaatje…goed gedaan

Moet een anarchist geen afspraken maken voor een opkomende betoging ofzo dan? =)

Anarchist die afspraken maakt? Dat zou zoiets zijn als een café zonder bier of een CD Freaks Admin met een erectie :slight_smile:

Originally posted by dansmug
CD Freaks Admin met een erectie :slight_smile:

:smiley: :smiley: :smiley:

Als ze eens wat stevige erecties willen zien zullen ze Belgische Admin’s moeten nemen. Dansmug en ik stellen ons alvast kandidaat.:smiley:

Originally posted by m-pox
[B]

:smiley: :smiley: :smiley:

Als ze eens wat stevige erecties willen zien zullen ze Belgische Admin’s moeten nemen. Dansmug en ik stellen ons alvast kandidaat.:smiley: [/B]

/me is belg :wink:

kunnen anderen met 98 ook een die bat bekijken en testen?

maar wat krijg je van error dan? start de bat es uit je dos prompt

anders die 2 control filetjes in je win system zetten kan ook wel helpe, denk wel dat ie ze dan vind zonder dat die bat ze registered

Geen enkele behoefte om sms’jes op te slaan. Bovendien heb ik mijn gsm alleen maar om zelf te bellen in noodgevallen. Heb aan niemand het nummer gegeven. :smiley: