Je favoriete vakantie

Wat is jullie favoriete vakantieland ?
Gaan jullie lekker bakken in de zon of wandelen in de bergen ?
Of toch maar liever langlaufen in de sneeuw ? Of een culturele rondreis door Italie of zo ?
Blijf je liever thuis of ga je graag ver weg ?
Ik heb wat landen ingevuld maar ik zie graag een toelichting
:slight_smile:

Zelf vind ik Italie een fantastisch mooi land. Zowel het klimaat als de culturele gescchiedenis trekken mij.
Toen ik in het Colosseum in Rome was vond ik het toch wel en heel apart idee dat daar ooit Julius Caesar heeft gelopen.

Italie ben ik al geweest.
Ik heb wel zin om naar Japan te gaan

Ben al op Sicilië geweest en dat viel toen reuzemee, dus als ik een land moet kiezen, terug Italië. De pasta, het ijs, de vrouwen, de voetbal, de zon, de sfeer. Zou er willen gaan wonen :slight_smile:

Ik zou heel graag eens naar Nieuw-Zeeland gaan. Interessante mensen en een geweldige natuur, wat wil je nog meer?

He,

Canarische eilanden ( Spanje ) , ook wel de eilanden van de eeuwige lente genoemd. Je weet wel, zwoele avonden aan het strand met een mooie zonsondergang, lekker uit eten in 1 van de vele restaurantjes, wandelingen in de onherbergzame natuur ver van de beschaafde wereld en dan… nou ja je weet wel!:bigsmile:

Grtz

Originally posted by Destroyer
[B]He,

Canarische eilanden ( Spanje ) , ook wel de eilanden van de eeuwige lente genoemd. Je weet wel, zwoele avonden aan het strand met een mooie zonsondergang, lekker uit eten in 1 van de vele restaurantjes, wandelingen in de onherbergzame natuur ver van de beschaafde wereld en dan… nou ja je weet wel!:bigsmile:

Grtz [/B]

Valt ook wel behoorlijk mee hoor :slight_smile:

Stedentrip naar New York staat bij mij absoluut bovenaan het lijstje!

verder Barcelona, Moskouw en Tokio :slight_smile:

(jaja, ik ga graag naar een stad :slight_smile: )

Het mooiste land waar ik ook ben geweest is Canada, zonder twijfel. Daarnaast ben ik in de VS, Frankrijk, Spanje, Italie etc etc geweest en het bevalt allemaal goed. Canada staat echter op zeldzame hoogte… daar zou ik echt wel willen wonen.

Verder vind ik Barcelona een geweldige stad.Heel wat keren daar geweest en nog steeds zeer mooi!

van de landen waar ik ben geweest wil ik graag de Verenigde Staten, Australië, Nieuw-Zeeland en Kenia nog wel eens bezoeken, dat waren erg mooie landen. Ik ben niet zo’n zon-zee-strand-figuur, mijn vakanties zijn over het algemeen wat actiever.

Na europa eigenlijk wel gezien te hebben wil ik wel naar China.
Amerika is een land wat me helemaal NIET trekt, een kut-land met dito bevolking. :eek: (to Mr. Bush: when you reading this don’t come bombing my house immediately)

Denk dat voor mij waarschijnlijk het mooiste land tot nu toe Ierland is geweest…reden voor mij om in januari alweer naar Dublin te gaan en van het geweldige bier te mogen genieten :bigsmile:

ben in hongarije, slovenie, frankrijk, spanje,duitsland,zwittserland en oostenrijk geweest, dus ik ga liever eens buiten europa.

Zo heb je het over sies (hier) en zo komt hij ook weer eens kijken ! :smiley:

neushoorns schieten in zimbabwe

Ik geloof dat je tegenwoordig pas op vakantie bent geweest als je vakantieadres zich buiten een straal van 500 km bevindt.

Originally posted by Joker007
Ik geloof dat je tegenwoordig pas op vakantie bent geweest als je vakantieadres zich buiten een straal van 500 km bevindt.

IDD, ik heb pas een vakantie gevoel, als het niet meer mogelijk is om (normaal) binnen één dag thuis te komen… 500km is dus slechts 5 a 6 uur rijden met de auto, en 20 min vliegen… Dat is dus vakantie in de regio…

Nee, ik ga voor Asië…