Je favoriete spel

Ik ben eigenlijk best wel nieuwsgierig welke spellen jullie allemaal spelen.

Welk spel vind je het meest geweldig ? Welk blijft je boeien ook al heb je het al minstens tien keer helemaal uitgespeeld ?
Laat horen, laat horen en vertel ook waarom ! :smiley:

ik speel op het moment veel reversi en afen toe webdartds op spelpunt

Na 10 keer nog spelen…

poeh… moeilijk eigenlijk. ik speel geen enkel spel 10 keer achter elkaar (uit) , da’s in ieder geval zeker.

Meestal heeft het te maken hoeveel tijd ik er voor heb… Heb ik een uurtje , dan ga ik graag een single player leveltje van een Real Time Strategy (RTS) oplossen zoals Age Of Mythology.

Heb ik wat langer tijd , dan doe ik een stukje verhaal van NeverWinter Nights graag (Role Playing Game) , maar na een gevecht of 60 word ik daar ook wel flauw van.

Aangezien ik op de HCC dagen een leuk Microsoft SideWinder Force FeedBack stuurtje heb gekocht , speel ik graag een paar rondjes in een racespel. Need for Speed Hot Persuit 2 kan me nog het meeste boeien in dit genre. Helaas wordt Force Feedback niet goed ondersteund in dit spel (zelfs niet met de beta patch) , maar ik heb goeie hoop dat EA dit nog een keer goed krijgt.

First Person Shooters zoals Quake , Unreal Tournament en dergelijken kunnen me steeds minder boeien. Hangt een beetje van mijn humeur af. Heb ik zin om de hele wereld aan gort te helpen, dan log ik graag in op een Quake server , maar anders doe ik liever een paar rondjes Return To Castle Wolfenstein mee met een man of 30. Vooral The Beach is heel erg leuk. Als het ook nog een beetje goed team is waar je mee speelt kun je daar best mee lachen en ben ik zo een uur of twee verder.

Mijn ouders waren redelijk verslaafd aan Bust A Move , en ook ik vind de draakjes van BubbleBobble behoorlijk leuk. Ik probeer ook alle delen met deze beestjes te verzamelen. Niet erg moeilijk, want de meeste versies kosten een euro of 5 :slight_smile:

Syberya (Adventure) vond ik absoluut het einde. Bloedmooie graphics en niet al te moeilijke puzzels. Die heb ik bijna in 1 ruk (weekend) uitgespeeld. Daar zouden ze er meer van moeten maken !

Syberia vond ik ook geweldig ! Heb je de voorloper hiervan Amerzone ook al eens gespeeld ? Ook weer fantastische plaatjes. Staat momenteel voor € 2,50 bij E-Plaza (game zaakje van Bart Smit) in Eindhoven

Ik speel heel graag adventures maar ook spellen waarin je een beschaving moet opbouwen en waarin dan een aardige mix moet zitten tussen handelen en vechten met de buursteden. :wink:

Heb wel een paar favoriete spellen :
Medal Of Honor : Allied Assault zowel sp als mp
Fifa 2003
Jedi Knight II : Jedi Outcast
Max Payne
Deus Ex
Heroes of might and magic 4
Neverwinter nights
Warcraft III
Galactic Battlegrounds

I play way too many games:p

SSJGoku???, je vergeet de Command & Conquer serie, dopey :slight_smile:

Kolonisten van Catan (maar dan wel het bordspel met nog een stuk of 5 anderen spelen)
Op de PC Dune2000, Emperor: Battle for Dune, Hitman, Hitman 2.

I play way too many games
SSJGoku???, je vergeet de Command & Conquer serie, dopey

Zie, kan ze zelfs niet allemaal herinneren.:slight_smile:
Ben er waarschijnlijk nog een paar vergeten.

Originally posted by soezepoes
[B]Syberia vond ik ook geweldig ! Heb je de voorloper hiervan Amerzone ook al eens gespeeld ? Ook weer fantastische plaatjes. Staat momenteel voor € 2,50 bij E-Plaza (game zaakje van Bart Smit) in Eindhoven

Ik speel heel graag adventures maar ook spellen waarin je een beschaving moet opbouwen en waarin dan een aardige mix moet zitten tussen handelen en vechten met de buursteden. :wink: [/B]

2,50 ? Kijk… DAT zijn prijzen die ik leuk vind… Als ik die zie liggen ga ik 'm me zeker halen. Liggen er nog Bust A Moves in de aanbiedingenbak daaro ? :slight_smile:

Helaas, er lag nog maar heel weinig. Anders had ik ze zelf ook gekocht.
Speel af en toe (en dan ook heel fanatiek) weer eens Puzzle Bobble. Vond jij de tetris variant van Monty Python ook zo leuk ? :wink: of Faces, maar die werkt alleen onder DOS. :frowning:

TJa eens ff denken…

• tetris
  • pacman
  • bubble bobble
  • mario (emulators zijn kewl;))

zoiets?

Battlefield 1942
Age of Mythology
No one lives forever 2
C&C (alles behalve die op een na laatste-die SoF-kloon), ook generals (sandbox-mode) ziet er leuk uit.

En nog een paar zo, en dan vooral in de multiplayer (LAN en internet) mode.

Vroeger was Duke Nukem het natuurlijk helemaal… ook MP en zelf maps maken etc.

Maar de software waar ik het meest mee ‘speel’ is en blijft Flash-FXP. :stuck_out_tongue:

ehm misschien niet zo een ontopic ding. Maar ik speel op het moment toch het liefst met mijn vriendin. :smiley:

Voor de rest momenteel weinig software gebeurens waar ik nu echt mee aan het gamen ben.

need for speed en motoracer 1 en 2 zijn de enigste spellen die ik kan blijven spelen.

ik speel veel op lycos…
fightclub was het een tijdje, maar nu quizshow :smiley:

quizshow.lycos.nl, die blijf ik echt lang spelen.