Jay & Silent Bob strike back

vbimport

Ikzelf vond de film supergaaf

Zegt me nix… Jay Leno?

Ik heb geen id waar je over brabbelt. zegt me nix. sorry.

Zaterdag ga ik wel naar ‘‘La Pionista’’ ofzoiets :o voor ckv ja :frowning:

Jay and Silent Bob niet kennen !!

Clerks

Mallrats

Chasing Amy

Dogma

Alleen Dogma was wat minder , ik heb Clerks op DVD gezien , Mallrats op Divx , Chasing Amy heb ik zelf op DVD (Criterion Collection) en Dogma op Divx…

zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer goede films (behalve dogma dan)

Hej die Dogma op DivX heb ik ook :wink:

dogma was onwijs wreed man!!!

Ken ze hellaas alleen van Dogma.
(hmmm heb die andere films nog nooit gezien, heb nu weer een doel in me leven)
En natuurlijk ken ik ze ook van de clip Afroman - getting high(of zo was de titel)

Maar ik denk dat de film wel te pruimen is, heb hem liggen nu nog kijken.

The Observer

Mallrats, Chasing Amy, Dogma ik heb ze allemaal op divx, maar nog geen gezien en van jay en silent bob heb ik ook nog nooit gehoord.

Originally posted by Mr. Belvedere
[B]Jay and Silent Bob niet kennen !!

Clerks

Mallrats

Chasing Amy

Dogma

Alleen Dogma was wat minder , ik heb Clerks op DVD gezien , Mallrats op Divx , Chasing Amy heb ik zelf op DVD (Criterion Collection) en Dogma op Divx…

zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer goede films (behalve dogma dan) [/B]

Idem hier… Jay & Silent Bob roelen de pan uit! (Gister nog Clerks gezien… Cool :cool:

Handig:

Van de Internet Movie Database (onmisbaar):

Clerks (1994) - 7.9
Mallrats (1995) - 7.0
Chasing Amy (1997) - 7.6
Dogma (1999) - 7.5
Jay and Silent Bob Strike Back (2001) - 7.8

En meer, maar deze films heb ik gezien - en ze schoppen kont!

Heil Kevin Smith!

[edit]
Behalve dat deze films erg grappig zijn (Chasing Amy wat minder - maar dat is bedoeld zo) - laten ze ook personages uit de films in andere films optreden. Krijg je wel eens dubbelrollen bijvoorbeeld. Des te leuker als je al deze films ziet. In chronologische volgorde is dan denk ik de handigste!
[/edit]

Waar kan ik 'm downloaden overigens ? :slight_smile:

Wat dacht je van: “Door wie kan ik hem laten uploaden?”

Hebbie FTP?

Originally posted by Sorcerer
Wat dacht je van: “Door wie kan ik hem laten uploaden?”
Hebbie FTP?

is ge pm’ed

En er is terug ge p’m ed!

:confused:

Het zegt me allemaal nix!

geen van de genoemde films komt me bekend voor!

ik zal wel weer eens buiten de doelgroep vallen ofzo?! :wink:

Originally posted by Murphy23x
[B]:confused:

Het zegt me allemaal nix!

geen van de genoemde films komt me bekend voor!

ik zal wel weer eens buiten de doelgroep vallen ofzo?! :wink: [/B]

gat in je opvoeding … huren/downloaden … nu ! :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

jaja, net als met pulp fiction, ik naar de videotheek gerend, hebben ze hem niet meer omdat ie te oud is! :frowning:

Maar ik had idd wel van vrienden gehoord dat die twee in die clip van Afro men zaten, al wist ik natuurlijk niet Wie het waren!

Originally posted by Murphy23x
[B]jaja, net als met pulp fiction, ik naar de videotheek gerend, hebben ze hem niet meer omdat ie te oud is! :frowning:

Maar ik had idd wel van vrienden gehoord dat die twee in die clip van Afro men zaten, al wist ik natuurlijk niet Wie het waren! [/B]

Een videotheek die geen Quentin Tarantino films heeft mag van mij ter plekke tot de grond to afbranden.

Maarreuuh , heppie dvd ? Of zal ik een paar divx-jes beschikbaar stellen ?

nee ik heb (nog) geen dvd, maar dat gaat misschien binnen een jaar nog wel komen als de video recorder kapot gaat.

ik zal zelf wel effe kijken voor de divX (morpheus heeft me nog nooit tekort gedaan) en anders schiet ik jou wel aan.

:slight_smile:

Ik heb ondertussen Jay & Silent Bob Strike Back naar mijn eigen pc ge"grokt" (www.grokster.com).

Ik moet zeggen dat de film me nogal tegenviel.

Hij heeft z’n goeie momenten en leuke insteken , maar ik zou er geen 15 piek voor in de bios willen voor neertellen , al helemaal geen 60 piek voor een dvd versie , nevernooitniet.