Javier Guzman in elkaar geslagen

vbimport

Cabaretier Javier Guzman is gisteravond in Amsterdam in elkaar gemept door drie lieden die niet gecharmeerd waren van zijn grappenmakerij. In het ziekenhuis constateerden artsen twaalf kneuzingen en bleek dat hij minder goed hoort. Guzman, die inmiddels het ziekenhuis weer heeft verlaten, heeft zijn optredens voor deze week afgezegd.

Volgens zijn woordvoerster was Guzman een biertje aan het nuttigen in een café op de Zeedijk toen een aantal mensen hem herkende: ‘‘Die gingen bijdehand lopen doen, waarop Javier ook bijdehand reageerde. Die mensen werden daarop zo boos dat ze hem uiteindelijk in elkaar sloegen. Hij werd door drie of vier mensen onder handen genomen’’.

Guzman weet nog niet of hij volgende week zijn optredens hervat: ‘‘Hij is emotioneel over de gebeurtenissen, temeer omdat hij in zijn huidige show ‘Ton Zuur’ minstens tien minuten over zinloos geweld praat. Hij vindt het onverteerbaar dat de daders op basis van woorden hem zo zwaar in elkaar sloegen’’, aldus zijn woordvoerster.

Grrmrmmbmblblblbblblll… :a

OMG!
Javier Guzman, de inburgerman!
Ik heb menig keer om hem gelachen.

rechts in de lijst staat ie.

Ik ken hem niet, maar het is tegenwoordig ver gekomen. Niks mag je nog zeggen, of zo lijkt het toch. The pen (of in dit geval het woord) is mightier than the sword, maar krijgt wel rake klappen.

Eikels. Meer heb ik er niet over te zeggen (heb ik wel, maar dat mag ik hier niet schrijven).

ga je gang…

Nope, Tax & ik zijn niet de allerbeste vrienden en hij heeft zo’n bann-knopje. :rolleyes:

Zelf kan hij zijn handen blijkbaar ook niet thuishouden

http://www.telegraaf.nl/prive/article18253651.ece

klopt, hij had wat moeite met de waarheid te vertellen… :slight_smile:

hij wilde dus zelf, dronken als een toeter, op de vuist met een agent en toen kreeg hij zo’n fijne gummiknuppel in z’n nek :slight_smile:

tja… dat is een geval van “Eigen schuld”

Het verhaal wat nu gaat is dat hij in elkaar is getimmerd door een paar mannetjes die vonden dat hij te bijdehand was, en dat hij bebloed een paar agenten tegenkwam en toen een beetje opgefokt reageerde (tja drank en een partijtje knokken) en dus opgepakt is.

Ach het echte verhaal zullen we wel nooit horen.