Javascript error op cdfreaks?

vbimport

Hoi allen (+ webmaster :slight_smile: )

Ben ik nou de enigste die bij elke pagina die ik open een error krijg? En vervolgens op ja moet drukken voordat ik verder kan?

Ik eb trouwens IE 4.0 omdat ik geen HD space meer heb :frowning: Ja ik weet het ik moet een nieuwe HD kopen coen…:wink: )

succes allen.

Ik denk wel dat je de enige bent die daar last van heeft want ik heb er nog nooit last van gehad en ik heb er ook nog nooit iemand over gehoord.

Waarom installeer je niet gewoon internet explorer 5.0 of 5.5 Dan denk ik wel dat je van het probleem af bent…

Een nieuwe computer met een ietsjes grotere hardere schijf lijkt me ook geen overbodige luxe voor jou denk ik :smiley:

De bovenste banner werkt niet om een of andere reden. ALs ik op de KUB zit in de bieb (win95 + Netscape) dan laad de hele pagina niet (weet niet of dat nog steeds zo is).

Onder win2k met MSIE heb ik nergens last van, ook niet klein linksonder een waarschuwing in de statusbalk…dus kan er verder weinig over zeggen vrees ik.

je bent de enige…kijk anders ff of je alles op default heb staan in je advanced options in IE…misschien staat er iets uit?

No probs here! :wink:

loopt als een zonnetje hier

Zeker wel raar. ik krijg het bij elke pagina op cdfreaks. Hm. Misschien heeft er idd iemand bij ons thuis lopen fucken met de instellingen. Maar toch is het dan vreemd. Maar goed…Life goes on :wink:

Jeroen.

zoals eerder gezegd het is die ie 4.0
upgrade of installeer 5.5

MaFd0n