Java opdracht

Hallo ik heb een opdracht gekregen voor Java maar daar ben ik zelf heel slecht in. dus vraag ik het hier even of jullie me hierbij kunnen helpen.

ik moet de volgende doen;

4. Elke vorm van speelgoed heeft een prijs. Het is daarom handig om je klassen zodanig te ontwerpen dat prijs één keer wordt gedefinieerd. Eventuele wijzigingen (prijs niet meer weergeven met cijfers achter de komma, maar alleen in hele bedragen bijvoorbeeld) hoeven dan ook maar op één plek te worden doorgevoerd. ( Hiermee toon je aan dat je snapt wat overerving is.)

5. In de zak kunnen allerlei soorten speelgoed zitten. De zak zelf weet echter niet wat voor soort speelgoed het is. Voeg een methode toe aan de klasse zak die berekent hoe duur al het speelgoed is dat één bepaald kind krijgt. Let op: de klasse zak moet onafhankelijk zijn van Auto en Pop.

6. Alle poppen en auto’s hebben een bepaald geluid dat ze kunnen maken. Voor Pop is dat “hallo”, voor Auto is dat “broem”. Schrijf een methode die al het speelgoed in de zak van Sinterklaas geluid laat maken. Dit kun je oplossen door voor elke auto in de zak de tekst “broem” af te drukken op het scherm, en voor elke pop de tekst “hallo”. Gebruik een methode in de klasse Speelgoed die geen implementatie heeft.

ik zou jullie eeuwig dankbaar zijn als jullie mij hierbij zouden kunnen helpen. ik heb al de Volgende gedaan

klasse Speelgoed / klasse Auto en Pop dat extenden Speelgoed / en een Klasse zak. :sad: maar nu vraag ik me af wat moet ik waar invullen.:sad: