Jackass

wie kent de bekende serie jackass van mtv ?
weet iemand misschie waar ik de filmpjes van deze serie kan downloaden ?

Bij Kazaa kom je nogal eens wat afleveringen tegen.

:cool:

laatst zag ik een filmpje bij kicken.com (geloof ik, weet niet zeker :frowning:
over jackass-wanabee’s :slight_smile: was wel lachen…

Ik heb inmiddels bij Kazaa zo’n 9 CDtjes vol met Jackass verzameld. Moet dus wel te doen zijn lijkt mij… :wink:

Over jackass wannabee’s gesproken, Toen ik een paar weken geleden met school op werkweek was gingen twee van mijn (dronken) vrienden met een boodschappenkarretje van de heuvel af. Het bleek een hele pijnlijke val te zijn! :wink:

Deze wanabee’s gingen ook met boodschappen karretjes kloten. Ze duwden hem keihard tegen een autozijdeur aan. En ze gingen in een auto er tegne aan rijden. nahja, je moet hem mara bekijken…

Een collega van mij Jackass’t ook iedere week vrijdag… tja…

Deze leek mij wel passend!

Originally posted by Wookie
Deze leek mij wel passend!

cooooooooooooooooooooooooooooooooooooool !

vind vooral roadkill leuk verzonnen

Grappig idd!

(heb gelijk dat deuntje dat je na een stomme actie hoort opgenomen in mijn telefoon! leuk geluidje voor een smsje namelijk! :cool: )

Ik heb alle afleveringen behalve episode 2 deel 7!

Originally posted by Sorcerer
Ik heb alle afleveringen behalve episode 2 deel 7!
Bedoel je misschien Season 2 Episode 7?

Edit:

Ik heb hem namelijk wel! Kijk voor een episode guide hier.

Dat bedoel ik ja!

Ik heb seizoen 1,2,3 en alle 3!! de cky`s deze laatste is echt gaaf ook met de bekende uit jackass zoals bam magera(als ik het goed schijft)zijn broer en andere sommige stunts van cky worden ook getoont in de jackass aflv.

Maar om niet offtopic teraken je kan de aflv. zoeken met kazaa,morpheus enz enz

COOL! Allemaal DIvX?

Originally posted by RDJ
[B]Ik heb seizoen 1,2,3 en alle 3!! de cky`s deze laatste is echt gaaf ook met de bekende uit jackass zoals bam magera(als ik het goed schijft)zijn broer en andere sommige stunts van cky worden ook getoont in de jackass aflv.

Maar om niet offtopic teraken je kan de aflv. zoeken met kazaa,morpheus enz enz [/B]

cool !!
zou je ze op een pub kunnen/willen posten ?

:slight_smile:

Ze zijn allemaal in mpg en gemiddelt over de 200 mb en als ik dat moet uppen met me 28kbs upstream ben ik wel heeeeeeeeeel erg lang zoet.

Gewoon even 1 van de beklende fileshare programma`s installen dan vindt je ze van zelf :slight_smile: