Jackass ? waarom is da het beste programma?

vbimport

ihihihihih : al wie dit kent ,weet wel dat het gewoon super is :
al wie dat programma niet kent :
kijk om 22.30 uur ff naar MTV en je bent verslaaft !
ps: wie heeft er alle afleveringen ff op een ftpje staan
ik heb ze wel allemaal maar sommige versies zijn divx en zijn echt slecht geconvert van mpeg nor divx :frowning:

Ik vind het echt da bomb :slight_smile:
Heeft iemand dat begin scherm staan? van Doe dit vooral niet thuis enzo? dat lijkt me wel kewl als achtergrond.

Enne de aflevering van vanavond had ik al gezien :frowning:
Maar het blijft natuurlijk lachûh:)

Waar kan je die downen dan!? Wil ze ook wel hebben! :wink:
Kan ze eigenlijk zelden kijken op tv omdat ik er dan meestal nie ben… op die tijd dus! hehe! :stuck_out_tongue:

Shit ben helemaal vergeten tekijken vanavond tedruk met chatten GVD klote zooi dat progamma is echt het gaafste wat er is op het ogenblik…

Want zeg nou eerlijk we zouden allemaal dat wel eens willen doen wat hun allemaal doen toch?

Nah ik volg MTV’s waarschuwing op. Dont try this at home…

hoewel…:wink: :cool:

Jackass is echt lache en zeker “don’t try this @ home” :slight_smile:

op Kazaa en Winmx kun je nogal eens afleveringen downloaden !!!

Jammer dat hier geen MTV is…gelukkig voor mij zijn er ftp’s :slight_smile:

Wie herinnert zich dat 50 eieren in een uur vreten nog?
Ik heb dat dus laatst eens een keer met een vriend nagespeeld. We hadden 40 paaseieren ‘gespaard’, en die allemaal proberen op te eten. Nou…wat is dat goor. Vooral als je ze zonder zout eet. Ik moest uiteindelijk al kotsen bij 9 eieren. Nu weet ik ook waarom ze dat ‘dont try this at home’ daarbij zeggen… Was trouwens wel lachen, al dat kotsen. Uiteindelijk hebben we toch alle eieren opgegeten en uitgekotst:) :eek: :o :stuck_out_tongue:

Hmmz met pasen heb me baas 15 !!! eieren op zonder moeite… …ben jij dan een watje of is me baas gek :stuck_out_tongue: ?

Grtz JP.

P.s. dat moest ik maar s gaan kijken…

guts krijg je dat gezeur weer gaan mensen het nadoen omdat het niet mag. Enne ik vind eigeel al vrij korrelig. Ik spoel dan altijd een liter vocht erdoor heen voordat ik verder ga. Dan moet ik dus 9 liter zuipen :frowning: is er toevallig een plee in de buurt?