Ja , Linux is leuk , maar laten we wel functioneel blijven!

Kijk, deze man snapt het tenminste wat het gros van de computergebruikers wilt op zijn machientje.

en het KAN ook !

Dus wil je gewoon alleen betalen voor je hardware en geen ene rotcent ook maar ooit uitgeven aan een licentie… pleur er een Red Hat 7.2 met Star Office op en je bent KLAAR… en daar hoef je helemaal geen bash , vi voor te kennen of je kernel om de twee maanden recompilen.

Overigens kun je hier ook prima op Quaken (www.lokigames.com).

En wat is nou je punt ???

Heb je het artikel gelezen ? Dat je niet 10 jaar unix hoeft te kennen om met linux aan de slag te gaan , dat je echt niet vi hoeft te gaan leren , etc etc

Maar dat wisten we toch al…

Originally posted by iammadaboutwarez
Maar dat wisten we toch al…

jij misschien wel, ik misschien ook… 5 miljard aardbewoners niet…

ennuhh over het algemeen is het in Linux simpel om bijv het modem (waarover in het artikel van the register wordt gesproken) te installeren… zolang het maar een product is wat ook door linux gesupport is… (was het maar meer, linux rulezz)…

ps vi is niet zo moeilijk te leren :wink:

Originally posted by Mr. Belvedere
Heb je het artikel gelezen ? Dat je niet 10 jaar unix hoeft te kennen om met linux aan de slag te gaan , dat je echt niet vi hoeft te gaan leren , etc etc

Iedere ziel kan leren omgaan met linux, met x-windows is het tenslotte een eitje en weinig moeilijker dan windoos.
Verder vi is een texteditor voor de not know how’s en WtF moet je er aan leren?
Iedereen weet toch hoe een toetsenbord werkt???

En mocht vi te moeilijk zijn dan heeft midnight commander een hele easy editor (F4).

Originally posted by Sorcerer
[B]

Iedere ziel kan leren omgaan met linux, met x-windows is het tenslotte een eitje en weinig moeilijker dan windoos.
Verder vi is een texteditor voor de not know how’s en WtF moet je er aan leren?
Iedereen weet toch hoe een toetsenbord werkt???

En mocht vi te moeilijk zijn dan heeft midnight commander een hele easy editor (F4). [/B]

Ik heb nog nachtmerries van Edlin , geef mij maar midnight commander idd