Ja idd weer WinXP prob's :( printer blijft ie vinden + scanner probs

Ik heb ook winxp pro nl erop staan, maar nu loop ie gvd te zeuren dat ik er een printer aan heb hangen. En niet een keer, nee de hele tijd. Hij is al geinstalleerd, en werkt ook gewoon. Maar elke keer als ik hem opstart krijg ik deze niet-boeiende maar uiterst irritante mededeling.

Het gaat hier dus om WinXP Pro NL en een Stylus color 880 @ USB. Errug vervelend.

Iemand een idee wat het kan zijn? Nog een keer installen helpt niet :frowning:

Probleem 2 :

Me HP 3300c werkt niet echt flex. Ik heb de update al geinstalleerd, maar ik kan geen OCR toepassen. Ook weer erg irri. Iemand anders een PM voor een link met OCR software?

Dat was het al weer :smiley:

greetz,
eMiNeM

Originally posted by eMiNeM
Ook weer erg irri. Iemand anders een PM voor een link met OCR software?

Ik heb geen link, maar Omnipage van Caere is wel een erg goed OCR pakket…enige dat je voor elkaar hoeft te krijgen is kunnen scannen (importeren vanaf scanner)

vaak (ja zelfs bij XP) eerst het software installeren en dan pas de USB stekker erin proppen (meestal ook na een herstart)

ben alweer een hele hap bugs tegengekomen maar voor mij geen update grrrrrrr

Het prob met de printer is inmiddels verholpen, een keertje via de wizard die ie weergeeft geinstalled een geen probs meer. Maar m’n OCR werkt nog steeds niet :frowning: Iemand een idee?