"IT" is bekend!

Al een jaar lang wordt er heel geheimzinnig gedaan over een uitvinding die mysterieus IT werd genoemd. Het zou revolutionair zijn en zelf zo een sterke invloed uitoefenen op ons leven dat er steden omheen gebouwd zouden worden…

Nou blijkt het een handig 1 persoons “scootertje” te zijn die zelfs trappen op en af kan en nog veel meer!

Lees bij TIME een artikel over deze nieuwe uitvinding (Engels).

[Edit: hier nog een stukkie op BetaNews]

[Edit²: en nog een stukkie op Tweakers]

rofl !

wat een belachelijk apparaat…

net wat we nodig hebben in de westerse wereld , een kruising tussen een rolstoel , step en fiets…

vind het niet echt revolutionair

Hier trouwens een stukkie video waar je hem in actie ziet. Lijkt mij wel een cool apparaat! :slight_smile:

Originally posted by Azrael
Hier trouwens een stukkie video waar je hem in actie ziet. Lijkt mij wel een cool apparaat! :slight_smile:

Zie je jezelf al door de wereld gaan op zo’n pogo stick met wieltjes ? :slight_smile:

Ze brengen het wel leuk , heb me doodgelachen om al die mensen die aan die stok hinge :slight_smile:

:confused: Er is inderdaad geen limiet voor stupiditeit.

[Edit²: en nog een stukkie op Tweakers]

Hoe durf je…! :mad:

Tweakers zuigt!

Originally posted by Sorcerer
[B]Hoe durf je…! :mad:

Tweakers zuigt! [/B]
Mwahh… ik vind die houding hier op CDfreaks nogal kinderachtig. Op tweakers staan ook gewoon interessante dingetjes en de Pricewatch is ook wel handig.

Mwahh… ik vind die houding hier op CDfreaks nogal kinderachtig. Op tweakers staan ook gewoon interessante dingetjes en de Pricewatch is ook wel handig.

Sorcerer niet kwalijk nemen , alles zuigt bij sorcerer :slight_smile:

En als het niet zuigt dan rullt het wel! :wink:

(Het is trouwens “to rule” en niet “to rull”)

Correctie: Tweakers.net zuigt. Alleen de Pricewatch is handig!

Maar ja, die ken je ook op www.pricewatch.nl vinden!