.ISO probeleem!

vbimport

Yo dudes,

Ik heb 2 ISO cd’s van Call of Duty UO, ik gebruik Alcohol 120 (trial). Ik’voer cd1 in, die leest ie totdat hij in de installatie vraagt om cd2, ik dacht: dat is hetzelfde als cd 1 dus voer ik em gewoon in (2e virtuele cd-rom station), maar dan ziet ie em niet en blijft ie vragen om cd2. Het is niet dat cd2 het niet doet. 1 ISO er van maken helpt niet. cd2 op een echte cd branden helpt ook niet, hij maakt gewoon de link niet. Is hier wat aan te doen? Want ik las net het ISO FAQ op cdfreaks, maar daar stond dit niet in.

Alvast bedankt… :bow:

Hai welkom namens mij.

Ik denk dat je dat probleem met de originele schijven niet hebt. Dus als je van die schijfjes een iso gemaakt hebt heb je iets niet goed gdaan.

mzzl Dunedain

Vermijd "Grijze zone" posts : Hiermee bedoel ik posts die op een hele belachelijke manier om illegale dingen vragen.

Voorbeeldjes :

“De 53e RAR file van de ISO file van GTA 3 bevat een crc error. Oh ja , deze heb ik zelf met RAR gemaakt. Oh , de crack doet het overigens ook niet.”

“Ik kan het cd hoesje niet vinden van mij legaal gekochte muziekcd”

“Met het serienummer van mijn legaal gekochte Warcraft III mag ik niet op battle.net… wat nu ?”

Ga hier een beetje slim mee om aub.

DAnkjewel :stuck_out_tongue: Ik werd nogal moe , dus srry voor de late reactie. Ik heb die CD’ s geleend van een vriend. En toen ik merkte dat branden niet werkte heb ik ze zo op m’n harde schijf gezet, echt alles. Dus ik denk niet dat er daar wat fouts is gegaan

Dan denk ik dat je op dit forum verkeerd zit.
Koop de orginelen!

Respecteer CD Freaks door onze regels te respecteren, ze zijn er om een reden.