ISo naar de klote

vbimport

dan zit in dat filetje 29 waarschijnlijk een crc error, gewoon dat bestandje even opnieuw binnenhalen en dan dat die het waarschijnlijk wel. Zo niet ff van een andere pub halen. Daarom gebruik altijd winsfv voordat ik ga uitpakken. Dit programmatje checkt of de files geen crc errors bevatten.

Gegroet

ik heb net een ISO gedownload van 41x15MB en dat is een rar bestand maar als ik die .rar uitpak (met winrar) pakt i em maar uit tot file .029 en dan krijg ik de melding BAD CRC
(-- hoe los ik dit op --)

Is niet teovallige een van de gedownloade files nog een ZIP-bestand? Vaak wordt er een bestand als ZIP gedaan met een password, vaak het adres van de site waar je em vandaan hebt gehaald.
Die ZIP moet je eerst unzippen en dan wordt het een rar bestand, waarna je het geheel kunt uitpakken met WinRar.

Is dit niet het geval dan zou ik je adviseren om het bestand opnieuw te downloaden waar het uitpakken fout gaat, als dat niet werkt stuur die webmasters van de site waar je em vandaag hebt een mail dat een bestand corrupt is.

Hoop dat je hier iets aan hebt

Da_Taxman

het zijn geen .zip filez!!
ik heb em al voor de 2e keer gedownload
(ik zal die webmaster wel ff een mailtje sturen)

hey Nice Guy! waar kan ik winsfv downloaden

http://www.isonews.com niet? bij d/ls SFV checkers

Juist Redneck
http://www.isonews.com

misc ----> files

Gegroet

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by Da_Taxman:
[b]Is niet teovallige een van de gedownloade files nog een ZIP-bestand? Vaak wordt er een bestand als ZIP gedaan met een password, vaak het adres van de site waar je em vandaan hebt gehaald.
Die ZIP moet je eerst unzippen en dan wordt het een rar bestand, waarna je het geheel kunt uitpakken met WinRar.

Is dit niet het geval dan zou ik je adviseren om het bestand opnieuw te downloaden waar het uitpakken fout gaat, als dat niet werkt stuur die webmasters van de site waar je em vandaag hebt een mail dat een bestand corrupt is.

Hoop dat je hier iets aan hebt

Da_Taxman[/b]<HR></BLOCKQUOTE>
Hieruit kunnen we opmaken dat de taximan geen ervaring heeft met iso dl ehheheheh je ken ook niet alles weten.

Heb laatst voor het eerst ISO’s gedownload inderdaad, maar daar zaten een paar ZIP bestanden tussen de RAR files. Had ik eerst ook niet in de gaten en kreeg dus ook errors.

Maar ik heb nooit gezegd dat ik alles weet en ik kom hier ook om bij te leren (en om mensen te helpen waar ik kan)

Da_Taxman

ooit al gehoord van repair archive ??

doe da eens en het zou moete werken