ISO fikken

vbimport

Heb hier XP.iso zeg maar…en fikken met fireburner loopt uit op een niet te lezen cd…toen maar es ge-ISObusterd…uitgepakt als mappie…dat werkt…maar wilde em bootable maken…en nu zie ik in isobuster een mapje onder Track1 waar alles onder staat genaamd Microsoft Corporation en daar staan 2 “files” Bootlog en Virtual Floppy image…die neemt ie niet mee als ik gewoon alle mappen xtract…

MAAR ik kan er ook voor kiezen om (met rechtermuisknop op Track1)…Extract Track–>Extract User Data only…dan krijg ik een .TAO file…mijn vraag: wat kan ik hiermee met welk programma??..

uhm, misschien niet helemaal een antwoord, maar ik heb die iso gebrand met Easy CD Creator 4.x (moest wel ffies zoeken want die heb ik nooit geinstalleerd gehad) en ik had daarmee gewoon een “goede” cd, booten ging dus mis, maar via w98se leek het goed te gaan, tot de raid probs dus + het is soms nodig om de cd te “ejecten” & weer in te voeren om de dir te zien…

ik heb usa_2600__x86fre.pro_whistler.iso. ik zal isobuster installeren (nooit eerder gedaan) ff zien of ik dezelfde files/mappen tegen kom…

Volgens mij staat het voor Track At Once en kun je het gewoon met Nero branden (dacht ik). Ga naar File en Burn Image…. Alle bestandstypes weergeven en aan de slag dan maar!

PS
Kan zijn dat ik er way naast zit, maar zo 1-2-3 lijkt mij dit mogelijk… :confused:

heb er maar ff een screenshot van gemaakt :

Originally posted by SoulShower
[B]heb er maar ff een screenshot van gemaakt :

[/B]

yup zo zag het er idd uit ja…heb inmiddels van nero lopen klote om er een bootable cd van te maken…is half gelukt…der staat nu een ME opstartmenuutje op (kon die link van bootdisks van XP niet vinden grrr)…maar nadat ie is geboot kan ik het cdrom-station wel aanspreken…maar niet lezen…dus de setup niet draaien vanaf daar! :mad:

TAO zou goed voor Track At Once kunnen staan ja, maar Nero weet niet hoe ie daar mee om moet gaan. Fireburner echter wel, maar pcies hetzelfde resultaat behaald dus nog steeds geen goeie bootalble WinXP…:confused:

[B]uhm, misschien niet helemaal een antwoord, maar ik heb die iso gebrand met Easy CD Creator 4.x (moest wel ffies zoeken want die heb ik nooit geinstalleerd gehad) en ik had daarmee gewoon een “goede” cd, booten ging dus mis, maar via w98se leek het goed te gaan, tot de raid probs dus + het is soms nodig om de cd te “ejecten” & weer in te voeren om de dir te zien…

ik heb usa_2600__x86fre.pro_whistler.iso. ik zal isobuster installeren (nooit eerder gedaan) ff zien of ik dezelfde files/mappen tegen kom… [/B]

sja heb al zoveel progs om te fikken op pc dat ik geen zin heb om weer EZcdcreator derop te gaan zetten…vroeger gebruikt…maar
nu dus nie meer…

Originally posted by -=HeadLesS=-
[B]

sja heb al zoveel progs om te fikken op pc dat ik geen zin heb om weer EZcdcreator derop te gaan zetten…vroeger gebruikt…maar
nu dus nie meer… [/B]

je kunt toch ffies een backup maken van je c drive (oa windows dir) dan easy installeren daarna weer de backup restoren?

ik heb hiermee een perfect systeem draaien (c alleen voor windows, opstart & program files) de rest is op D te vinden (tools & games) als er iets mis is, dan restore ik de boel, misschien heb je wat aan het idee…

[B]

je kunt toch ffies een backup maken van je c drive (oa windows dir) dan easy installeren daarna weer de backup restoren?

ik heb hiermee een perfect systeem draaien (c alleen voor windows, opstart & program files) de rest is op D te vinden (tools & games) als er iets mis is, dan restore ik de boel, misschien heb je wat aan het idee… [/B]

snap het idee ja…maar ga zeer binnekort toch zowiezo alles omgooien…als het goed is is nieuwe hd + proc + mobo binne en gaat in RAID zetten enzow…denk dat ik ook maar es een ghostimage ga maken als het allemaal draait dan!

.iso kan je gewoon branden met nero hoef je al die moeite die je nu gedaan hebt niet tedoen…

Ga naar File en Burn Image… Alle bestandstypes weergeven en aan de slag dan maar!
zoals Azrael zei.

Originally posted by RDJ
.iso kan je gewoon branden met nero hoef je al die moeite die je nu gedaan hebt niet tedoen…
zoals Azrael zei.

toch apart dat ie zij dat ie em niet herkende dan! :confused:

Hé hoofdloos, bekijk dit eens!
Al die moeite gisternacht, en nu toch de oplossing! :stuck_out_tongue:
Je moet wel goed op het label letten en er gaan geruchten dat ook de datums van de gebakken cd in orde zou moeten zijn… :confused:

(regrets goto King Dingeling)

Originally posted by Wookie
[B]Hé hoofdloos, bekijk dit eens!
Al die moeite gisternacht, en nu toch de oplossing! :stuck_out_tongue:
Je moet wel goed op het label letten en er gaan geruchten dat ook de datums van de gebakken cd in orde zou moeten zijn… :confused:

(regrets goto King Dingeling) [/B]

aha…tenks…ff kijken…datums van gebakken cd? waarop moet ik die zetten dan???

regrets??? :confused:

gvd…toch Adaptec weer installen… :mad:
want uitleg om te doen met cdrwin is er niet…zal je ook wel vanalles in motte stelle…maar toch bedankt…kijken of ik time heb deze week…:stuck_out_tongue:

Denk dat het met Nero ook wel kan. Zou ik eerst proberen!

Als ut lukt dan wel ff nog voor me meenemen hè! :wink:

Originally posted by Wookie
[B]Denk dat het met Nero ook wel kan. Zou ik eerst proberen!

Als ut lukt dan wel ff nog voor me meenemen hè! :wink: [/B]

denk maar nie dat ik daarvoor time heb…aankomende 2 nites zit ik alweer stampvol dus ga jij nou eerst maar lekker naar lesbiebos en dan kom je terug en dan zijn er zat bootable XP Finals in omloop…heheh :stuck_out_tongue:

Originally posted by-=HeadLesS=-
[b]aha…tenks…ff kijken…datums van gebakken cd? waarop moet ik die zetten dan???

regrets???:confused:

gvd…toch Adaptec weer installen… :mad:
want uitleg om te doen met cdrwin is er niet…zal je ook wel vanalles in motte stelle…maar toch bedankt…kijken of ik time heb deze week…:p[/b]

Jongens jongens jongens. Ik dach dat jullie master kopiers waren. Dat valt toch weer ff tegen. :wink:
Check de site die wookie gaf. Thnx wook to put my name under. Vergeet die xpboot.bin niet. Dit is de img file voor het booten van de CD. Dit kan ook met CDRwin heb ik zelf geprobeerd. Kijk naar de instellingen die ze geven met Easy:rolleyes: CD Creator voor het maken van een Boot image. Deze waardes kun je namelijk ook ingegeven in CDRWin.

Anders geef je die CD ff aan Wook en dan maak ik hem wel ff. Omdat ik nog geen KAB(als het goed is over 2 weken) of weet ik wat hebben. Kan ik nog niet zo snel beschikken over bepaalde ISO’s. Dus ik ben afhankelijk wat de mensen mij geven. Want tja met een 56k6 een ISO binnen halen schiet niet echt op.