Iso bewerken?

vbimport

weet iemand of t mogelijk is om een iso met slechte crack te bewerken en die crack uit de iso te wissen en er een nieuwe in te zetten…??
bij voorbaat dank op reacties …

WinImage of IsoBuster zijn programma’s waarmee je ISO’s kunt uitpakken, bestanden bij kunt zetten of bestanden uit kunt verwijderen.

Heb het programma zelf nooit gebruikt, maar heb lovende verhalen over de mogelijkheden vaak voorbij zien komen in dit forum.

Het is dus zeker mogelijk (zo is die crack ook in de ISO gezet door de cracker) :wink:

oh ben ik dan achterlijk want ik gebruik die programma’s al wat langer …
nou dan wordt t effe proberen en zoeken
thanks for reply!

Anders is het uitpakken, bestand vervangen en weer opnieuw inpakken…

Zou moeten werken dacht ik (maar zei al, ik werk er zelf niet mee)

Originally posted by Da_Taxman
Zou moeten werken dacht ik (maar zei al, ik werk er zelf niet mee)

Tuurlijk werkt ut! :wink:

Hier ISObuster te downen!

ihihihihih ja OK
alles is hier wel correct gezegt en azo
mor euhhhhh wa ik altijd denk he …
als ge nen ISO uitpakt met isobuster den edde de files op de HD staan he en als ge den die files burned met nero of zo op een cdken den gaat die cd nie werken …
want een PC game checkt steeds de CD label van de CD.
en als ge nen ISO extract den kende de CD label nie he … of is der wel een manier om de cd label te achterhalen ? of zoals ze zeggen … de ISO terug inpakken naar nen image en den burnen den gade wel terug de goeie cd label krijgen …

vwalla se de ken ee het gezei :slight_smile:
unpacke > goeie crack > burnen met dezelfde label

da is 't

MaFd0n

btw ken zie pm

Originally posted by ken08
ihihihihih ja OK
alles is hier wel correct gezegt en azo
mor euhhhhh wa ik altijd denk he …
als ge nen ISO uitpakt met isobuster den edde de files op de HD staan he en als ge den die files burned met nero of zo op een cdken den gaat die cd nie werken …
want een PC game checkt steeds de CD label van de CD.
en als ge nen ISO extract den kende de CD label nie he … of is der wel een manier om de cd label te achterhalen ? of zoals ze zeggen … de ISO terug inpakken naar nen image en den burnen den gade wel terug de goeie cd label krijgen …

Kenny, als je opgelet had, kon je zien dat isobuster de bestanden onder de naam van het label toont.
Als proggie iso uitpakt doet ie dat in een dir=gelijk aan het label.
Met c/p dus ff invullen voor je cd gaat branden.