Isdn

vbimport

als ik 1 lijn heb betaal ik daar voor een bepaalt bedrag voor maar als ik nu twee lijnen wil kost me dat dan twee keer zo veel of ligt dat anders

Originally posted by simply
als ik 1 lijn heb betaal ik daar voor een bepaalt bedrag voor maar als ik nu twee lijnen wil kost me dat dan twee keer zo veel of ligt dat anders

je belt 2 keer in , dus kost het bellen je 2 keer zoveel.

Originally posted by simply

heb je het over inbellen of heb je het over de maandelijkse lasten (in dit geval: bij ISDN heb je altijd minimaal 2 lijnen, dus dan betaal je ook de huur voor 2 lijnen…)?

Bij ISDN heb je 2 lijnen beschikbaar. Je betaald je ISDN abo, wat geloof ik iets hoger ligt als een normale abo. En je betaald de tikken die je maakt. Dus gebruik je 1 lijn zeg 24 uur en tijdens die 24 uur gebruik je die andere lijn voor 2 uur, dan betaal je 26 uur aan tikken. Lijkt me duidelijk?

Originally posted by Wookie
Bij ISDN heb je 2 lijnen beschikbaar. Je betaald je ISDN abo, wat geloof ik iets hoger ligt als een normale abo. En je betaald de tikken die je maakt. Dus gebruik je 1 lijn zeg 24 uur en tijdens die 24 uur gebruik je die andere lijn voor 2 uur, dan betaal je 26 uur aan tikken. Lijkt me duidelijk?

De huur van 2 ISDN lijnen is 2x de huur van een analoge ljin…

Originally posted by Dee-ehn
[B]

De huur van 2 ISDN lijnen is 2x de huur van een analoge ljin… [/B]

Dacht het niet en heb dus nog gelijk ook:

abo analoog belbasis: fl 36,20
abo isdn belbasis: f 52,43

Is dus niet 2 keer zoveel!
De tikken betaal je los van je abo uiteraard.

Als ISDN abonnement 2x zo duur zou zijn als een 1x analoge lijn zou een groot deel van het verkoopverhaal wegvallen.

Met een ISDN abonnement betaal je weliswaar meer dan bij een analoog abonnement, maar niet 2 keer zoveel (zie cijfers van wookie, die je ook kunt vinden op www.kpn.com (dat was toch niet zo moeilijk :wink: )).

Bij ISDN heb je altijd 2 lijnen beschikbaar en ik meen 4 nummers. Nummerherkenning staat aan en nog allerlei andere extras die bij het ISDN abonnement horen…

Originally posted by Smart@$$
[B]Als ISDN abonnement 2x zo duur zou zijn als een 1x analoge lijn zou een groot deel van het verkoopverhaal wegvallen.

Met een ISDN abonnement betaal je weliswaar meer dan bij een analoog abonnement, maar niet 2 keer zoveel (zie cijfers van wookie, die je ook kunt vinden op www.kpn.com (dat was toch niet zo moeilijk :wink: )).

Bij ISDN heb je altijd 2 lijnen beschikbaar en ik meen 4 nummers. Nummerherkenning staat aan en nog allerlei andere extras die bij het ISDN abonnement horen… [/B]

Ik betaal fl 27,50 per ISDN lijn per maand hoor… dus dat is fl 55 per maand…

ISDN zuigt!

Originally posted by Sorcerer
ISDN zuigt!

Als je niets zinnigs te melden hebt…zeg dan helemaal niets… zucht

Dee-ehn, beetje vreemd, want volgens mij wordt ISDN toch echt niet per lijn verkocht, maar als vast abonnement waarin 2 lijnen zijn begrepen.

Dan nog, is jouw ISDN ‘per lijn’ goedkoper dan een abonnement op een analoge lijn… dus jouw eerdere stelling “De huur van 2 ISDN lijnen is 2x de huur van een analoge ljin…” klopt nog steeds niet :wink:

[B]
Dee-ehn, beetje vreemd, want volgens mij wordt ISDN toch echt niet per lijn verkocht, maar als vast abonnement waarin 2 lijnen zijn begrepen.

Dan nog, is jouw ISDN ‘per lijn’ goedkoper dan een abonnement op een analoge lijn… dus jouw eerdere stelling “De huur van 2 ISDN lijnen is 2x de huur van een analoge ljin…” klopt nog steeds niet :wink: [/B]

Ik betaal inderdaad per abo van 2 lijnen, maar als je dat bedrag door 2 deelt krijg je het bedrag per lijn ;)…

ennuh je hebt al analoge lijnen vanaf 19,95 per maand (budget abo) dussuh…

ff offtopic

NEEM KABELINTERNET ! :slight_smile:

heb ik namelijk ook vanaf vandaag (roelt best wel :smiley: )

Originally posted by Pyromaniac
[B]ff offtopic

NEEM KABELINTERNET ! :slight_smile:

heb ik namelijk ook vanaf vandaag (roelt best wel :smiley: ) [/B]

Ik vind het best, kom je de kabel ff aanleggen, je hoeft maar een kilometertje of 3

Originally posted by siebeduin
[B]

Ik vind het best, kom je de kabel ff aanleggen, je hoeft maar een kilometertje of 3 [/B]

Bij mij ook, als 't ff kan… (20Km maar…:mad: )

Deze site verteld een hoop over kosten en mogelijkheden… (enzo)

dus als ik nu bij mijn analoge modum 1 keer in de 2 maanden F300,- betaal
betaal ik voor isdn 2 lijnen 2 keer zo veel dan moet ik zeker F600,- gaan dokken
cabel hebben ze hier niet en adsl ook niet ik ken die luxe niet

zucht…

Originally posted by Marsz-=FX
zucht…

Mjah, zo moeilijk is het inderdaad niet.

Je hebt bij ISDN vaste kosten en variabele kosten.
De vaste kosten zijn je abonnementskosten (daar is hierboven al uitgebreid op ingegaan)

De variabele kosten zijn de kosten voor het bellen zelf. Als jij met 1 lijn van de ISDN inbelt (en niet allebei, wat ook wel kan, maar dan wordt het echt duur) dan zijn de kosten per minuut gelijk.

Als je dan net zoveel blijft internetten als je nu doet, op 1 lijn en je had het BelBasis abonnement (analoog) en je was per 2 maanden 300 gulden kwijt dan zul je nu per 2 maanden, met het gebruik van 1 ISDN lijn slechts een paar tientjes meer kwijt zijn, te weten het verschil in vaste kosten per maand.

Makkelijker kan ik het niet maken hoor…

Originally posted by Da_Taxman
[B]
Mjah, zo moeilijk is het inderdaad niet.

Je hebt bij ISDN vaste kosten en variabele kosten.
De vaste kosten zijn je abonnementskosten (daar is hierboven al uitgebreid op ingegaan)

De variabele kosten zijn de kosten voor het bellen zelf. Als jij met 1 lijn van de ISDN inbelt (en niet allebei, wat ook wel kan, maar dan wordt het echt duur) dan zijn de kosten per minuut gelijk.

Als je dan net zoveel blijft internetten als je nu doet, op 1 lijn en je had het BelBasis abonnement (analoog) en je was per 2 maanden 300 gulden kwijt dan zul je nu per 2 maanden, met het gebruik van 1 ISDN lijn slechts een paar tientjes meer kwijt zijn, te weten het verschil in vaste kosten per maand.

Makkelijker kan ik het niet maken hoor… [/B]

Nu is het zelfs voor mij duidelijk! :wink:

bedankt allemaal weet nu genoeg

Als je niets zinnigs te melden hebt…zeg dan helemaal niets… zucht

He, man ga ff iemand anders afzeiken!
But still, ADSL rulles!