ISDN probje

vbimport

Heb een E-tech Dolphin als ISDN adapter, maar nou had ik laatst een keer een probleem waardoor me videodriver het nie meer lekker deed. Toen zag ik plots een oplossing van teruggaan naar laatst bekende juiste config! Dus ik dat gedaan maar toen waren sommige apparaten nie geïnstalled na deze aktie!
Zo dus ook me ISDN adapter!! Dus ik opnieuw installen dat ding, weigert ie mijn drivers te gebruiken!! :frowning: Hij pakt dan elke keer, ondanks dat ik em op andere bestanden wijs, de bestanden uit de WINNT/inf-map! (Ik draai win2k btw)
Ik kan de kaart ook nie verwijderen en zo ook nie de stuurprogramma’s!
Nie zo mooi dus!
Iemand?! :wink:

Hej Wook, hebbie weer gezeik man! :wink:

Pleur die inf file weg als je nie kan dellen in je devices dan ga eerst naar de properties van je netwerk en flikker daar alles uit…nix drin knallen…gewoon leeg laten en op ok klikken. Dan gaat ie rebooten…

en als goed is gaat ie hoop nieuwe shit vinden en met beetje mzzl kan je dan zelf aangeven welke die moet hebben!! :smiley:

hej Wook weet jij btw waar ik de crack kan vinden voor Big Air Wakeboarding…denk dat ie vrij nieuw is :wink: :smiley:

Ik had dus die inf (oem3.inf) verwijderd maar na het 1 keer met me “eigen” inf geprobeerd te hebben, wat ie dus nie toeliet had Win gewoon weer een nwe "oem3.inf aangemaakt!! Zo’n standaard infje in dit geval bedoeld voor ISDN! :frowning:

Maar ik probeer dat van dat verwijderen bij netwerkeigenschappen wel ff! :wink:

Na ook het verplaatsen van die “oem3.inf” uit de infen-map, en het verwijderen van het TCP/IP van die kaart lukte het om me “eigen” drivers voor de kaart erop te pleuren!

Dus thanx!!! :cool:

ps. heb btw ff voor je gekeken maar zie nergens een krek voor die game van je! :wink: Had ook je topic al gelezen!