ISDN hell?

Sinds enige tijd heb ik thuis wat vreemde problemen met mijn ISDN installatie. Het systeem ziet er als volgt uit:

NT1 -> Quattrovox -> Analoge Telefoon 1, Analoge Telefoon 2
                  -> Analoge Telefoon 3
                  -> Analoge Telefoon 4
    -> ISDN Telefoon

Van tijd tot tijd komt het voor dat het telefoonsysteem plat ligt. De binnenlijn (via de Quattrovox) werkt niet, de analoge telefoons kunnen niet naar buiten bellen (m.a.w. de hele Quattrovox ligt eruit) en het ISDN toestel maakt een pruttelend/krakend geluid.
Trek ik het ISDN toestal uit en steek ik het weer in, dan werkt het allemaal weer. Het ISDN toestel werkt echter perfect!

De aansluitfactor van da analoge toestellen is het iig niet…

NT1 gaar? Of je ISDN foon is misschien toch niet helemaal ok, waardoor het het verdere telnetwerk verstoord?! :confused:

had bij een vriend van mij ongeveer hetzelfde als wat jij verteld. Het bleek toen een productie fout te zijn geweest in de quatrofox. Misschien moet je ermee naar onze groene vriend KPN

dit verhaal klinkt mij ook heel bekend in de oren, met precies dezelfde problemen. een oplossing is er van de kpn-kant nooit gekomen, tot mijn vader een digitale telefooncentrale (met dus ook dig. telefoontoestellen) had aangeschaft -> alles in 1 klap opgelost