ISDN All day!

vbimport

-Ladot ISDN All day

Een snelle en ongelimiteerde internet verbinding; vanaf € 119,- per maand!

-Ladot ISDN All day:

Met Ladot ISDN All day heeft u continu internettoegang via ISDN. Dit betekent dat geen telefoontikken berekend worden!
Ladot ISDN werkt in het kort als volgt: om gebruik te kunnen maken van dit product is het nodig dat u de beschikking heeft over een ISDN router of modem. Wanneer u zelf geen router of modem heeft, kunt u deze via ons afnemen. Deze router kan desgewenst zelfs bij u op locatie geïnstalleerd worden.

Is dat wat? Is er toevallig iemand die dit thuis heeft..? Komt hier voorlopig toch geen kabel of ADSL, dus je moet wat heh! :rolleyes: Duur is 't niet, dacht ik zo...!

Ik ben een tijdje lid geweest van QuickOnline. Deze bood ook flat fee internetverbinding.
Puntje was dat na 45 minuten de verbinding automatisch verbroken werd (aan hun kant) en dat gelijk opnieuw bellen niet mocht.

Na een maandje of 4 niks meer van gehoord overigens.

QuickOnline is harstikke failliet :smiley:

Ennuh dat Ladot verhaaltje… tja als je echt niets anders kunt krijgen en je nu iedere maand blauw betaald aan de KPN dan is dit wellicht een optie… maar ik vind het nog vrij prijzig. Ik denk dat menigeen met telefoonlijn dit bedrag niet vernet. Als je meerekent dat je per jaar oor wel een paar weekjes niet net (vakanties e.d.) en bepaalde perioden minder online bent wegens bijv het weer (zomer) dan is dit nog wel duur… kun je beter tikken betalen of een abo nemen bij Wanadoo o.i.d…

Originally posted by Mr. Belvedere
Puntje was dat na 45 minuten de verbinding automatisch verbroken werd (aan hun kant) en dat gelijk opnieuw bellen niet mocht.

Nee, dis echt permanent online, plus nog eens een domeinnaam… Overigens zie ik nu dat het per maand is, en dan kom ik al aardig in de buurt van mijn tel rekening… Dus ik kweet nog nie of ik dat wel doe… Wat dat betreft heb je zeker gelijk Dee-ehn.

Ik moet zeggen dat ik ook niemand ken die dit heeft… :wink:

Ik ken iemand die het via Friaco heeft (ik meende 130 euro per maand) en die is er volgens mij wel tevreden over. Dit is alleen in de daluren en voor de rest betaal je normaal KPN-tarief.

Ik zit hier helaas ook nog steeds met een ISDN lijntje, en ook hier ziet het er niet naar uit dat er een vervanging komt, dus ik zit ook wel aan dat onbeperkt internet te denken, maar toch is die prijs me nog iets te hoog (Ik zit per maand op ongeveer 75 euro).
Dan zou je natuurlijk bij wanadoo kunnen nemen, maar dan moet je een extra 56k modem moeten nemen.

Maar dat vanaf 119 euro per maand vind ik toch wel een beetje vreemd. Ten eerste omdat dat natuurlijk nooit uit kan en ten tweede vindt ik dat vanaf een beetje vreemd, want wat voor een voorwaarden zitten daaraan?

Ik zou zeggen ga eerst eens informatie bij hun vragen, dan weet je in ieder geval waar je zo’n beetje aan toe bent.

Beetje duur vindt je nie?! :stuck_out_tongue:
Toen ik nog 56k had verinternette ik zo’n 200 ballen in de maand. Nu gelukkig kabel voor de helft! :slight_smile:

lees dit maar eens door, dan weet je dat het niet echt een ideale oplossing is: http://www.pyrodeathsquad.com/files/Dail_in_nieuwe_klant_contract.xls

Originally posted by The MAzTER
lees dit maar eens door, dan weet je dat het niet echt een ideale oplossing is: http://www.pyrodeathsquad.com/files/Dail_in_nieuwe_klant_contract.xls

Mmm…, naam - adres - telefoon - fax - k.v.k.?!? Moet ik hier uit opmaken dat elke dail-in €19.- kost…?? Wat een oplichters…!

Verder weinig info… Thanks anyway!:stuck_out_tongue: