Is het hier rustiger geworden wat betreft het aantal posts?

vbimport

Vroeger, de tijd van Ab normaal, Alastaman en Consorten leek het wel drukker te zijn met het aantal posts.

Is het CD freaks forum aan het terug lopen wat dat betreft.

Als je toen keek toen stond bijna de gehele index vol met replies van dezelfde dag.

Jaaahh … die goeie ouwe tijd met AlastaMan …

wat denk ik daar vaak aan terug…

dat waren pas tijden

men zei wat … alastaman wat onzinnigs

men riep wat … alastaman wat onzinnigs

wat is er toch met hem gebeurd…

weet jij het ?

Originally posted by Mr. Belvedere
[B]Jaaahh … die goeie ouwe tijd met AlastaMan …

wat denk ik daar vaak aan terug…
dat waren pas tijden
men zei wat … alastaman wat onzinnigs
men riep wat … alastaman wat onzinnigs
wat is er toch met hem gebeurd…

weet jij het ? [/B]

Iedereen weet dat ik Alastman was, en nu op het forum zit als Bathurst, als dat is wat je bedoeld. :eek: Ik wil niet zeggen goede oude tijd maar het valt mij op als ik naar de replies kijk. Het was niet allemaal leuk maar er zat wel wat humor in en er werd tenminste vaak gepost. Ik heb nu het idee dat een thread niet vaak bezocht wordt, ik mis Carlo en zie hem hier ook niet meer. De humor is er toch niet op het forum

Beste kerel , de laatste drie posts die je deed gingen alleen maar over jezelf.

Nu wijd je er een heel topic aan , wat moet ik daar nu nog aan toevoegen ?
Ik kan dat toch niet serieus gaan opvatten ?

De Engelse Forums tieren welig, de Nederlandse Forums daarintegen lopen terug, ik heb hiervan onze Forum Manager al op de hoogte gesteld en hoop dat hij nog met suggesties komt.

Maar het zou me nix verbazen als jou ontiegelijk inhoudsloze vol met onzin zittende posts andere mensen ook ontiegelijk irriteren.

De kans is groot dat je verblijf hier niet lang meer zal zijn, als ik zo het admin forum lees…

ik denk dat het komt omdat er veel nederlandse freakers hun heil vinden op #cdfreaks op IRC (net als ik trouwens)

ach je moet ff in de gaten houden dat, als je een vraag hebt, die wat ruim van te voren stelt (nu kan ik dat ook niet hoor, zie dat over een Film maken…) maar je weet wel 99% zeker dat als er een reply is, die ook zinnig is. Uit een goed hart iig.

En niet die uit Alastaman die maar wat roept, of Carlo die er een rijmpje op maakt.
Dat is ook leuk, maar niet als eerste reply. Is je vraag namelijk naar de kloten door dat off-topic gedoe.
Als je Alastaman of Carlo bent, of wilt worden, moet je je gewoon af en toe bedwingen en pas als het al off topic is gegaan nog eens je onzin erover heen gooien.

Ik ben van mening dat er een soort van golf beweging in zit. Dan weer gezllig/onzin dan weer serieus. Heeft vast wat met het weer te maken. Zon en hitte = gezellig en onzin. Herfst en kou = serieus…

Ik ben van mening dat er een soort van golf beweging in zit. Dan weer gezllig/onzin dan weer serieus. Heeft vast wat met het weer te maken. Zon en hitte = gezellig en onzin. Herfst en kou = serieus…

Whoei, vergelijking met het weer, i like that!

dat was ff offtopic trouwens :wink:

Originally posted by DoMiN8ToR
[B]De Engelse Forums tieren welig, de Nederlandse Forums daarintegen lopen terug, ik heb hiervan onze Forum Manager al op de hoogte gesteld en hoop dat hij nog met suggesties komt.

Maar het zou me nix verbazen als jou ontiegelijk inhoudsloze vol met onzin zittende posts andere mensen ook ontiegelijk irriteren.

De kans is groot dat je verblijf hier niet lang meer zal zijn, als ik zo het admin forum lees… [/B]

Dominator van de ene kant geef je mij gelijk en van de andere kant suggeer je dat de kans groot is dat ik hier niet lang meer zal zijn. Ik ben er enkele maanden niet geweest en constateer alleen kennelijk wat jij ook al heb geconstateerd. Zou het niet leuk zijn om er een kamer bij te doen met onzin en grappen.

Zou het niet leuk zijn als ik dan moderator zou worden van die kamer. Grappen, Jokes en onzin.

Misschien is er iets voor te zeggen

Originally posted by Bathurst
[B]Zou het niet leuk zijn als ik dan moderator zou worden van die kamer. Grappen, Jokes en onzin.

Misschien is er iets voor te zeggen [/B]

Ja… mensen die vragen worden overgeslagen :wink:

Originally posted by Dee-ehn
[B]

Ja… mensen die vragen worden overgeslagen :wink: [/B]

Zou een topic geoorlofd zijn waar mensen kunnen kiezen of het een goed idee is om Bathurst Moderator te worden van zo’n kamer, wie weet wordt het wel een suc6

Zullen wij er eens eentje maken of je nog wel mag posten ?

[B]

Zou een topic geoorlofd zijn waar mensen kunnen kiezen of het een goed idee is om Bathurst Moderator te worden van zo’n kamer, wie weet wordt het wel een suc6 [/B]

Je bent wel een erg zielig mannetje geloof ik he…

Als je de regels leest dan zie je dat je niet kunt solliciteren voor die functie, maar dat users hiervoor worden benaderd indien het management vindt dat iemand hiervoor in aanmerking komt.

Een moderator/administrator is iemand die zich volwassen weet te gedragen, zich ten positieve voor dit forum ingezet heeft en wil blijven inzetten en bij voorkeur specifieke kennis over een (technisch) onderwerp heeft.

Van bovengenoemde eigenschappen heb ik er bij jou nog geen enkele kunnen ontdekken. Jouw posts betreffen herhaaldelijk reclame voor je eigen site, je onderzoek waar je zogenaamd mee bezig bent (en dat al meer dan een jaar, volgens mij komt het niet echt van de grond).

Ik heb het nog even aangezien, maar het voordeel van de twijfel, je belofte voor een nieuwe start, dat heb je toch wel verspeeld. Je bent in mijn ogen gewoon een zielig mannetje dat enorm behoefte heeft aan aandacht. Volgens mij pas je beter thuis op TMF chat of zo, daar zitten nog veel meer kindertjes. Of voor mijn part het FOK forum, dat is ook een grote zooi van kindertjes als jij, mensen die alleen maar kunnen zeuren.

Ik zou het zielig vinden als je met dit soort lamme posts doorgaat en bij iedereen irritatie opwekt. Je overtreedt misschien niet een van de geschreven regels van dit forum (hoewel die ‘reclame posts’ twijfelachtig zijn), maar je komt de sfeer op dit forum zeker niet ten goede. Hou de eer aan jezelf en voorkom dat de mensen hier zich moeten verlagen tot een ban op jou (of ga je dan weer mensen bedreigen zoals de vorige keer).

Shape up or ship out!

Eigenlijk heb ik mezelf nu verlaagd tot jouw niveau met deze post…blijkbaar is het moeilijk om je te negeren, iets dat iedereen eigenlijk zou moeten doen. Je bent het gewoon niet eens waard om mezelf druk over te maken.

[B]

Zou een topic geoorlofd zijn waar mensen kunnen kiezen of het een goed idee is om Bathurst Moderator te worden van zo’n kamer, wie weet wordt het wel een suc6 [/B]

Ja we trappen hier graag open deuren in…

Originally posted by Dee-ehn
[B]

Ja we trappen hier graag open deuren in… [/B]

open deuren intrappen ?:confused:?

BTW. Ik denk dat er genoeg admins zijn om het forum in goed banen te leiden dus nieuwe zijn nu niet echt nodig.

Originally posted by m-pox
open deuren intrappen ?:confused:?

Open deuren intrappen is een Nederlands spreekwoord.

Volgens www.spreekwoord.nl zijn er 3 betekenissen van dit spreekwoord:

[ul]
[li]Iets doen of zeggen dat overbodig is.
[/li][li]Iets doen wat al gedaan is.
[/li][li]Een opmerking, waarmee iedereen het al mee eens was.
[/li][/ul]

:wink:

Okee , ik vind op dit moment Regel 2 a wel van toepassing.

En da’s het laatste wat ik erover ga en wil zeggen. Ook hierin moge mijn standpunt duidelijk zijn.